Kolegij
Studiji
SociologijaKomunikologija
Psihologija
Povijest
Sestrinstvo
Sestrinstvo
Studijska godina
1ISVU ID
153690ECTS
4
Kolegij se temelji na istraživanju raznolikosti kognitivnih sposobnosti i emocionalnih karakteristika koje utječu na proces učenja pojedinca. Slijedeći promišljanja od Maria Comoglia i Carol Tomlinson nastojati će se identificirati i integrirati osobne potrebe za samoregulaciju učenja, poticanje motivacije i stjecanju novih strategija učenja.
Costa, A.L. (2002). Habits of mind. In A.L. Costa (Ed.), Developing Minds. A Resource book for teaching thinking (pp. 80-86). Alexandria, VA: ASCD. Vizek Vidović, V., Vlahović-Štetić, V., Rijavec, M., Miljaković, D. (2003). Psihologija obrazovanja. Zagreb: IEP-VERN (str. 43-143; 219-300; 353-368).
Tomlinson, C.A. (2001). How to differentiate instruction in mixed ability classrooms (2nd ed.). Alexandria, VA: ASCD. Živčić-Bećirević, I., Smojver-Ažić, S., Kukić, M., Jasprica, S. (2007). Akademska, socijalna i emocionalna prilagodba na studij s obzirom na spol, godinu studija i promjenu mjesta boravka. Psihologijske teme, 16(1), 121- 140. Ryana, R.M. (2007). Motivation and emotion: A new look and approach for two reemerging fields. Motivation and emotion, 31(1), 1-2. Petrešević, Đ., Sorić, I. (2011). Učeničke emocije i njihovi prediktori u procesu samoregulacije učenja. Društvena istraživanja, 20(1) , 211-232. Mujagić, A., Buško, V. (2013). Motivacijska uvjerenja i strategije samoregulacije u kontekstu modela samoreguliranog učenja. Psihologijske teme, 22(1), 93-115. Burić, I., Sorić, I., Penezić, Z. (2011). Strategije emocionalne regulacije u ispitnim situacijama: Doprinosi osobina ličnosti, kognitivnih procjena i ispitnih emocija. Psihologijske teme. 20(2), 277-298
Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu; Stjecanje minimalno 35 % bodova (od ukupno 100) tijekom nastave i unutar zadanih nastavnih aktivnosti (Portfolio, kolokvij)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti (Vježbe i Portfolio) Završni usmeni ispit