1. Booth, John E. The Critic, Power and the Performing Arts, New York,
1991.
2. Gordana Slabinac, „Zapadni kanon i hrvatska književnost“ u:
Književna smotra 37, 1, 153, 2005, str. 3-15.
3. Colleran, Jean “Disposable Wars, Disappearing Acts: Theatrical
Responses to the 1991. Gulf War”, Theatre Journal 4/2003.
4. Dahl, Mary Karen Political Violence in Drama, Ann Arbor, Michigan,
1987
5. Culler, Jonathan Književna teorija – vrlo kratak uvod, AGM, Zagreb,
2001.
6. Porter, T. S. Myth and Modern American Drama, Detroit 1969.
7. Scanlan, Tom Family Drama and American Dreams, Westport, 1978
8. Sanja Nikčević Mit o Krleži, krležoduli i krležoklasti u medijskom ratu,
Matica hrvatska, Zagreb, 2016., str. 206.
9. Sanja Nikčević „Kako smo izgubili pravo na sliku hrvatske žrtve i
junaka ili čekajući povratak katarze“, Republika 3-4/2018. 98-116.
10. Sanja Nikčević „Suvremeno kazalište i publika ili od prezira publike
do opravdanja njezinog bijega“ u Dani hvarskog kazališta: Publika i
kritika, Boris Senker (ur.) HAZU, Književni krug Split, Zagreb/Split,
2016. str. 149.-173.
11. Sanja Nikčević “Pepeljugina cipelica ili kako režemo sve što viri iz
uskog vrijednosnog kanona”, Republika, 1-2/2019, str. 104-117.
12. „The Israeli-Plestinian Conflict on Stage“, American Theatre
May/June 2008. (poseban temat)
13. Carlson, Marla „Looking, Listening and Remebering. Ways to Walk
New York after 9/11“, Theatre Journal 395-416 /2006.
14. Akstens, Thomas “Under Fire: Sontag, Godot, Sarajevo”, ASSAPH,
11/1995.
15. Civetta, Peter “The Performance of God – Religious Discourse in the
Aftermath of 11 September”, The Journal of Religion and Theatre
2/2003.