Kolegij
Studiji
KomunikologijaPovijest
Psihologija
Sestrinstvo
Sociologija
Sestrinstvo
Studijska godina
1ISVU ID
254942ECTS
4
Cilj je kolegija omogućiti studentima da primijene odgovarajuću tehniku komunikacije u određenoj poslovnoj situaciji. Studenti će su upoznati sa stilovima vodstva; karakteristikama, teorijama i najnovijim znanjima vezanim uz praksu, ključne kompetencije i vještine vođenja. Razumjeti će utjecaj društvenog i poslovnog konteksta na međuljudsku komunikaciju i odnose u timskom radu
1. Prepoznati različite komunikacijske stilove. 2. Analizirati pristupe vođenju temeljene na vještinama, stilu i osobinama. 3. Pravilno interpretirati modele suvremenog vodstva. 4. Primijeniti tehnike i prilagoditi različite stilove vodstva u komunikaciji.
- Buble, M. (2011), Poslovno vođenje, Zagreb
- Bass Bernard, M. and Bass, Ruth (2008), The Bass handbook of leadership : theory, research, and managerial applications, Free Press, New York
- Yukl, G.A. and Gardner, W.L. (2020), Leadership in Organizations. 9th edn. Harlow: Pearson Education
- Cialdinin, R. B. (2006), Influence: The Psychology of Persuasion, Harper Business, New York, NY
- Nahavandi, A. (2003), The Art and Science of Leadership; Prentice Hall.
- Robbins, S.P. and Judge, T.A. (2009), Organizational Behavior. 13th edn. Harlow: Pearson Education
- Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskomu programu i izvedbenomu nastavnomu planu.
- Stjecanje minimalnoga uspjeha od 35% tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti.
- Nastavne aktivnosti – sudjelovanje u vježbama.
- Pisanje dva kolokvija tijekom semestra.
dovoljan (2) – 50 – 64 ,9%; dobar (3) – 65 – 79,9%; vrlo dobar (4) – 80 – 89,9%; izvrstan (5) – 90% i više
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 35 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 35 |
Ukupno tijekom nastave | 2.4 | 70 |
Završni ispit | 1.6 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
Cilj je kolegija omogućiti studentima da primijene odgovarajuću tehniku komunikacije u određenoj poslovnoj situaciji. Studenti će su upoznati sa stilovima vodstva; karakteristikama, teorijama i najnovijim znanjima vezanim uz praksu, ključne kompetencije i vještine vođenja. Razumjeti će utjecaj društvenog i poslovnog konteksta na međuljudsku komunikaciju i odnose u timskom radu
1. Prepoznati različite komunikacijske stilove. 2. Analizirati pristupe vođenju temeljene na vještinama, stilu i osobinama. 3. Pravilno interpretirati modele suvremenog vodstva. 4. Primijeniti tehnike i prilagoditi različite stilove vodstva u komunikaciji.
- Buble, M. (2011), Poslovno vođenje, Zagreb
- Bass Bernard, M. and Bass, Ruth (2008), The Bass handbook of leadership : theory, research, and managerial applications, Free Press, New York
- Yukl, G.A. and Gardner, W.L. (2020), Leadership in Organizations. 9th edn. Harlow: Pearson Education
- Cialdinin, R. B. (2006), Influence: The Psychology of Persuasion, Harper Business, New York, NY
- Nahavandi, A. (2003), The Art and Science of Leadership; Prentice Hall.
- Robbins, S.P. and Judge, T.A. (2009), Organizational Behavior. 13th edn. Harlow: Pearson Education
- Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskomu programu i izvedbenomu nastavnomu planu.
- Stjecanje minimalnoga uspjeha od 35% tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti.
- Nastavne aktivnosti – sudjelovanje u vježbama.
- Pisanje dva kolokvija tijekom semestra.
dovoljan (2) – 50 – 64 ,9%; dobar (3) – 65 – 79,9%; vrlo dobar (4) – 80 – 89,9%; izvrstan (5) – 90% i više
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 35 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 35 |
Ukupno tijekom nastave | 2.4 | 70 |
Završni ispit | 1.6 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
Cilj je kolegija omogućiti studentima da primijene odgovarajuću tehniku komunikacije u određenoj poslovnoj situaciji. Studenti će su upoznati sa stilovima vodstva; karakteristikama, teorijama i najnovijim znanjima vezanim uz praksu, ključne kompetencije i vještine vođenja. Razumjeti će utjecaj društvenog i poslovnog konteksta na međuljudsku komunikaciju i odnose u timskom radu
1. Prepoznati različite komunikacijske stilove. 2. Analizirati pristupe vođenju temeljene na vještinama, stilu i osobinama. 3. Pravilno interpretirati modele suvremenog vodstva. 4. Primijeniti tehnike i prilagoditi različite stilove vodstva u komunikaciji.
- Buble, M. (2011), Poslovno vođenje, Zagreb
- Bass Bernard, M. and Bass, Ruth (2008), The Bass handbook of leadership : theory, research, and managerial applications, Free Press, New York
- Yukl, G.A. and Gardner, W.L. (2020), Leadership in Organizations. 9th edn. Harlow: Pearson Education
- Cialdinin, R. B. (2006), Influence: The Psychology of Persuasion, Harper Business, New York, NY
- Nahavandi, A. (2003), The Art and Science of Leadership; Prentice Hall.
- Robbins, S.P. and Judge, T.A. (2009), Organizational Behavior. 13th edn. Harlow: Pearson Education
- Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskomu programu i izvedbenomu nastavnomu planu.
- Stjecanje minimalnoga uspjeha od 35% tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti.
- Nastavne aktivnosti – sudjelovanje u vježbama.
- Pisanje dva kolokvija tijekom semestra.
dovoljan (2) – 50 – 64 ,9%; dobar (3) – 65 – 79,9%; vrlo dobar (4) – 80 – 89,9%; izvrstan (5) – 90% i više
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 35 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 35 |
Ukupno tijekom nastave | 2.4 | 70 |
Završni ispit | 1.6 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |