Kolegij
Studiji
PovijestKomunikologija
Sociologija
Psihologija
Sestrinstvo
Sestrinstvo
Studijska godina
1ISVU ID
172526ECTS
4
Ciljevi predmeta:
Cilj predmeta je upoznati studente s osnovnim teorijskim i praktičnim
znanjima i vještinama fotografiranja, pokazati način izbora fotoopreme,
upoznati karakteristike i svojstva foto-materijala te ih koristiti
kao izražajna sredstva u fotografiji. Kroz predmet će se upoznati sa
primjenjivošću i načinima uporabe fotografije kao posebne i
nezaobilazne cjeline, koja je sredstvo autorskog izražavanja. Cilj je
upoznati studente s fotografijom u medijima od tiskovina do Internet
portala i TV, te ih pripremiti da sami mogu fotografirati portret, fotovijest,
foto-reportažu, osnovne fotografske forme koje susrećemo.
Razvijaju se komunikacijske sposobnosti vezane uz fotografiju,
posebice fotonovinstvo: sposobnosti komunikacijski (društveno),
relevantne analize vlastitih doživljajnih reakcija te sposobnosti
argumentacijskog utemeljenja te analize u provjerivim
karakteristikama fotografije. Također se nastoji razviti sposobnost
razumijevanja temelja za različito vrijednosno procjenjivanje
fotografije.
Malović, S., Osnove novinarstva, Golden Marketing – Tehnička knjiga,
Zagreb, 2005., str. 339-357;
Good, J., Lowe, P., Understanding Photojournalism, Bloomsbury,
London, 2017.
Kobré, K., Brill, B., Photojournalism: The Professionals’ Approach, Focal
Press, 2004.; Caple, H., Photojournalism: A Social Semiotic Approach,
New York, 2013.; Steel, A., Photojournalism, RotoVision, 2006.; Lacayo,
R., Russell, G., Eyewitness: 150 years of photojournalism, Time, 1990.;
Halstead, D., Moments in time: photos and stories from one of America’s top
photojournalists, Abrams, 2006.;Fizi, M., Fotografija I, Grafički zavod
Hrvatske, Zagreb, 1982.; Sontag, S., O fotografiji, Naklada EOS, Osijek,
2007.; Freund, G., Fotografija i društvo, Grafički zavod Hrvatske,
Zagreb, 1981.
1. Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70%
nastave prema studijskom programu i izvedbenom
nastavnom planu;
2. Stjecanje minimalno 35 % bodova (od ukupno 100) tijekom
nastave i unutar zadanih nastavnih aktivnosti (Portfolio,
kolokvij)
1. Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti (Vježbe, Portfolio, kolokvij)
2. Završni usmeni ispit