Kolegij
Studiji
Komunikologija - Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošćuPsihologija
Diplomski sveučilišni studij Povijest (nastavnički)
Komunikologija - Interkulturalna komunikacija i novinarstvo
Sestrinstvo
Sociologija - Upravljanje i javne politike
Povijest - usmjerenje Stari vijek i srednji vijek
Povijest - usmjerenje Suvremena povijest
Sveučilišni diplomski studij Povijest (nastavnički)
Povijest
Sestrinstvo
Studijska godina
1ISVU ID
236181ECTS
3
Glavni je cilj predmeta upoznati studente s utjecajima prikaza nasilnih sadržaja u medijima na znanja, stavove i ponašanje medijskih korisnika, prije svega djece i mladih, te im ukazati na temeljne karakteristike izvještavanja o nasilju u medijima.
1. Kritički analizirati nasilne medijske sadržaje. 2. Prepoznati i objasniti utjecaj nasilnih medijskih sadržaja na medijske korisnike. 3. Analizirati i uspoređivati karakteristike nasilnih sadržaja na televiziji/filmu, internetu, videoigrama, crtanim filmovima i informativnom programu. 4. Pravilno interpretirati i primijeniti etičke smjernice za izvještavanje o samoubojstvima, obiteljskom nasilju i drugim oblicima nasilja u stvarnom životu.
- Eastin, M. S. (2013). Encyclopedia of Media Violence. Sage Publications.
- Kanižaj, I., Ciboci, L. (2011). Kako je nasilje preko medija ušlo u naše domove, 1-34, u: Ciboci, L., Kanižaj, I., Labaš, D. (ur). Djeca medija. Od marginalizacije do senzacije. Matica hrvatska.
- Kunczik, M., Zipfel, A. (2007). Mediji i nasilje: aktualno stanje u znanosti. Medianali, 1 (1), 1-26.
- Ciboci, L. (2014). Grupe mržnje na društvenim mrežama – novi oblici nasilja među djecom i mladima, 13-26, u: Majdak, M., Vejmelka, L., Radat, K., Vuga, A. (ur.), Zbornik radova s konferencije „Nasilje na Internetu među i nad djecom i mladima“. Društvo za socijalnu podršku.
- Potter, J. W.(1999). On media violence. Sage Publications.
- Kirsh, J. S. (2006). Children, adolescents and media violence – a critical look at the research. Sage Publications.
- Eastin, M. S. (2013). Encyclopedia of Media Violence. Sage Publications.
- Jay, M. (2003). Refractions of violence. Routledge.
- Slocum, D. J. (2001). Violence and American cinema. Routledge, New York, London.
- Gunter, B. (2003). Violence on television: distribution, form, context, and themes. Lawrence Erlbaum Associates.
- Baker, M., Petley, J. (2001). Ill effects: the media-violence debate. Routledge.
- Valković, J. (2010). Oblici i utjecaj televizijskog nasilja, Nova prisutnost, 8 (1), 67-85.
- Bilić, V. (2010) Povezanosti medijskog nasilja s agresivnim ponašanjem prema vršnjacima, Odgojne znanosti, 12 (2), 263-281.
- Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskomu programu i izvedbenomu nastavnomu planu
- Stjecanje minimalnoga uspjeha od 35% tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti
- Nastavne aktivnosti – 1. kolokvij (pismeni) i 2. kolokvij (pismeni).
- Završni ispit (usmeni).
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
dovoljan (2) – 50 – 64 ,9%
dobar (3) – 65 – 79,9%
vrlo dobar (4) – 80 – 89,9%
izvrstan (5) – 90% i više
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 35 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 35 |
Ukupno tijekom nastave | 2.4 | 70 |
Završni ispit | 0.6 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Glavni je cilj predmeta upoznati studente s utjecajima prikaza nasilnih sadržaja u medijima na znanja, stavove i ponašanje medijskih korisnika, prije svega djece i mladih, te im ukazati na temeljne karakteristike izvještavanja o nasilju u medijima.
1. Kritički analizirati nasilne medijske sadržaje. 2. Prepoznati i objasniti utjecaj nasilnih medijskih sadržaja na medijske korisnike. 3. Analizirati i uspoređivati karakteristike nasilnih sadržaja na televiziji/filmu, internetu, videoigrama, crtanim filmovima i informativnom programu. 4. Pravilno interpretirati i primijeniti etičke smjernice za izvještavanje o samoubojstvima, obiteljskom nasilju i drugim oblicima nasilja u stvarnom životu.
- Eastin, M. S. (2013). Encyclopedia of Media Violence. Sage Publications.
- Kanižaj, I., Ciboci, L. (2011). Kako je nasilje preko medija ušlo u naše domove, 1-34, u: Ciboci, L., Kanižaj, I., Labaš, D. (ur). Djeca medija. Od marginalizacije do senzacije. Matica hrvatska.
- Kunczik, M., Zipfel, A. (2007). Mediji i nasilje: aktualno stanje u znanosti. Medianali, 1 (1), 1-26.
- Ciboci, L. (2014). Grupe mržnje na društvenim mrežama – novi oblici nasilja među djecom i mladima, 13-26, u: Majdak, M., Vejmelka, L., Radat, K., Vuga, A. (ur.), Zbornik radova s konferencije „Nasilje na Internetu među i nad djecom i mladima“. Društvo za socijalnu podršku.
- Potter, J. W.(1999). On media violence. Sage Publications.
- Kirsh, J. S. (2006). Children, adolescents and media violence – a critical look at the research. Sage Publications.
- Eastin, M. S. (2013). Encyclopedia of Media Violence. Sage Publications.
- Jay, M. (2003). Refractions of violence. Routledge.
- Slocum, D. J. (2001). Violence and American cinema. Routledge, New York, London.
- Gunter, B. (2003). Violence on television: distribution, form, context, and themes. Lawrence Erlbaum Associates.
- Baker, M., Petley, J. (2001). Ill effects: the media-violence debate. Routledge.
- Valković, J. (2010). Oblici i utjecaj televizijskog nasilja, Nova prisutnost, 8 (1), 67-85.
- Bilić, V. (2010) Povezanosti medijskog nasilja s agresivnim ponašanjem prema vršnjacima, Odgojne znanosti, 12 (2), 263-281.
- Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskomu programu i izvedbenomu nastavnomu planu
- Stjecanje minimalnoga uspjeha od 35% tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti
- Nastavne aktivnosti – 1. kolokvij (pismeni) i 2. kolokvij (pismeni).
- Završni ispit (usmeni).
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
dovoljan (2) – 50 – 64 ,9%
dobar (3) – 65 – 79,9%
vrlo dobar (4) – 80 – 89,9%
izvrstan (5) – 90% i više
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 35 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 35 |
Ukupno tijekom nastave | 2.4 | 70 |
Završni ispit | 0.6 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Glavni je cilj predmeta upoznati studente s utjecajima prikaza nasilnih sadržaja u medijima na znanja, stavove i ponašanje medijskih korisnika, prije svega djece i mladih, te im ukazati na temeljne karakteristike izvještavanja o nasilju u medijima.
1. Kritički analizirati nasilne medijske sadržaje. 2. Prepoznati i objasniti utjecaj nasilnih medijskih sadržaja na medijske korisnike. 3. Analizirati i uspoređivati karakteristike nasilnih sadržaja na televiziji/filmu, internetu, videoigrama, crtanim filmovima i informativnom programu. 4. Pravilno interpretirati i primijeniti etičke smjernice za izvještavanje o samoubojstvima, obiteljskom nasilju i drugim oblicima nasilja u stvarnom životu.
- Eastin, M. S. (2013). Encyclopedia of Media Violence. Sage Publications.
- Kanižaj, I., Ciboci, L. (2011). Kako je nasilje preko medija ušlo u naše domove, 1-34, u: Ciboci, L., Kanižaj, I., Labaš, D. (ur). Djeca medija. Od marginalizacije do senzacije. Matica hrvatska.
- Kunczik, M., Zipfel, A. (2007). Mediji i nasilje: aktualno stanje u znanosti. Medianali, 1 (1), 1-26.
- Ciboci, L. (2014). Grupe mržnje na društvenim mrežama – novi oblici nasilja među djecom i mladima, 13-26, u: Majdak, M., Vejmelka, L., Radat, K., Vuga, A. (ur.), Zbornik radova s konferencije „Nasilje na Internetu među i nad djecom i mladima“. Društvo za socijalnu podršku.
- Potter, J. W.(1999). On media violence. Sage Publications.
- Kirsh, J. S. (2006). Children, adolescents and media violence – a critical look at the research. Sage Publications.
- Eastin, M. S. (2013). Encyclopedia of Media Violence. Sage Publications.
- Jay, M. (2003). Refractions of violence. Routledge.
- Slocum, D. J. (2001). Violence and American cinema. Routledge, New York, London.
- Gunter, B. (2003). Violence on television: distribution, form, context, and themes. Lawrence Erlbaum Associates.
- Baker, M., Petley, J. (2001). Ill effects: the media-violence debate. Routledge.
- Valković, J. (2010). Oblici i utjecaj televizijskog nasilja, Nova prisutnost, 8 (1), 67-85.
- Bilić, V. (2010) Povezanosti medijskog nasilja s agresivnim ponašanjem prema vršnjacima, Odgojne znanosti, 12 (2), 263-281.
- Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskomu programu i izvedbenomu nastavnomu planu
- Stjecanje minimalnoga uspjeha od 35% tijekom nastave unutar zadanih nastavnih aktivnosti
- Nastavne aktivnosti – 1. kolokvij (pismeni) i 2. kolokvij (pismeni).
- Završni ispit (usmeni).
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
dovoljan (2) – 50 – 64 ,9%
dobar (3) – 65 – 79,9%
vrlo dobar (4) – 80 – 89,9%
izvrstan (5) – 90% i više
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 35 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 35 |
Ukupno tijekom nastave | 2.4 | 70 |
Završni ispit | 0.6 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |