Kolegij
Ciljevi predmeta: Upoznati studente sa sustavnim pregledom znanstvenih pojmova i teorija iz područja motivacije, s razvojem, obogaćivanjem i promjenom pojma motivacije općenito, a posebno motivacije u učenju, sportu i razvoju talenata. Poseban naglasak stavit će se ne primjenu teoretskih spoznaja psihologije motivacije u svakodnevnom životu i profesionalnoj praksi.
Sadržaj predmeta: Motivacija kao regulator ponašanja; Ciljevi, potrebe i njihova interakcija; Homeostatički motivacijski krug; Teorije potreba (Murray, Maslow, Alderfer, McClelland); Ljudske potrebe i kultura; Teorije potkrepljenja (Pavlov, Skinner, Bandura); Važnije suvremene teorije potreba (kognitivne, traženje uzbuđenja); Teorije očekivanja (Adams, Locke, Vroom, atribucijske teorije); Teorija samoodređenja (Deci i Ryan, 2000); Ekstrinzično-intrinzični kontinuum; Evolucijska teorija; Neuroznanstvena teorija; Motivacija u radu, učenju, športu, razvoju darovitih; Razvoj motivacije u djetinjstvu; Podsvjesna motivacija u Freudovom i suvremenom tumačenju.
- Integrirati naučenu bespomoćnost, samodjelotvornost i osobnu kontrolu u moderne teorije motivacije;
2. Usporediti glavne teorije motivacije
3. Razlikovati ekstrinzične i intrinzične faktore motivacije
4. Usporediti motivacijske učinke na ponašanje
5. Prezentirati usmeno i pismeno seminarski rad iz područja istraživanja motivacije
Reeve, J. (2010). Razumijevanje motivacije i emocija. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Beck, R.C. (2003). Motivacija: Teorije i načela. Jastrebarsko: Naklada Slap. (odabrana poglavlja).
Čudina-Obradović, M. (1991). Motivativno djelovanje nagrade i
kazne. U: V. Kolesarić, M. Krizmanić, B. Petz (ur.), Uvod u
psihologiju. Grafički Zavod Hrvatske.
Čudina-Obradović, M., Obradović, J. (2006). Utjecaj roditelja na
socijalno-emocionalni razvoj i motivaciju djeteta. U: M. Čudina-
Obradović, J. Obradović, Psihologija braka i obitelji. Zagreb: Golden
Marketing- Tehnička knjiga.
Ljubin Golub, T. (2013). Motivacija. Prezentacije predavanja.
Locke, E. A. (2006). New Directions in Goal-Setting Theory.
Current Directions in Psychological Science, 15(5), 265-268.
Deckers, L. (2009). Motivation: Biological, Psychological, and
Environmental (3rd ed). New York: Pearson.
Sheldon, K. (2009). Current Directions in Motivation and Emotion for
Motivation: Biological, Psychological, and Environemtal. New York:
Pearson.
Deci, E. L., Ryan, R. M. (2008). Facilitating optimal motivation and
well-being across life’s domains. Canadian Psychology, 349, 14-23.;
Ratelle, C. F., Guay, F., Wallerand, R.J., Larose, S., Senecal, C.
(2007). Autonomous, controlled and motivated types of academic
motivation: A person-oriented analysis. Journal of Educational
Psychology, 99, 734-746.
- Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
- Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave (kumulativno ostvareno na dva kolokvija i seminarskom radu)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
1. kolokvij – max. 30 bodova
2. kolokvij – max. 30 bodova
seminarski rad – max 10 bodova
2. Završni ispit – 30 % ocjene – max 30 bodova
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.5 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 1.35 | 30 |
Kolokvij-međuispit | 1.35 | 30 |
Seminarsko izlaganje | 0.45 | 10 |
Ukupno tijekom nastave | 4.65 | 70 |
Završni ispit | 1.35 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 6 | 100 |
Ciljevi predmeta: Upoznati studente sa sustavnim pregledom znanstvenih pojmova i teorija iz područja motivacije, s razvojem, obogaćivanjem i promjenom pojma motivacije općenito, a posebno motivacije u učenju, sportu i razvoju talenata. Poseban naglasak stavit će se ne primjenu teoretskih spoznaja psihologije motivacije u svakodnevnom životu i profesionalnoj praksi.
Sadržaj predmeta: Motivacija kao regulator ponašanja; Ciljevi, potrebe i njihova interakcija; Homeostatički motivacijski krug; Teorije potreba (Murray, Maslow, Alderfer, McClelland); Ljudske potrebe i kultura; Teorije potkrepljenja (Pavlov, Skinner, Bandura); Važnije suvremene teorije potreba (kognitivne, traženje uzbuđenja); Teorije očekivanja (Adams, Locke, Vroom, atribucijske teorije); Teorija samoodređenja (Deci i Ryan, 2000); Ekstrinzično-intrinzični kontinuum; Evolucijska teorija; Neuroznanstvena teorija; Motivacija u radu, učenju, športu, razvoju darovitih; Razvoj motivacije u djetinjstvu; Podsvjesna motivacija u Freudovom i suvremenom tumačenju.
- Integrirati naučenu bespomoćnost, samodjelotvornost i osobnu kontrolu u moderne teorije motivacije;
2. Usporediti glavne teorije motivacije
3. Razlikovati ekstrinzične i intrinzične faktore motivacije
4. Usporediti motivacijske učinke na ponašanje
5. Prezentirati usmeno i pismeno seminarski rad iz područja istraživanja motivacije
Reeve, J. (2010). Razumijevanje motivacije i emocija. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Beck, R.C. (2003). Motivacija: Teorije i načela. Jastrebarsko: Naklada Slap. (odabrana poglavlja).
Čudina-Obradović, M. (1991). Motivativno djelovanje nagrade i
kazne. U: V. Kolesarić, M. Krizmanić, B. Petz (ur.), Uvod u
psihologiju. Grafički Zavod Hrvatske.
Čudina-Obradović, M., Obradović, J. (2006). Utjecaj roditelja na
socijalno-emocionalni razvoj i motivaciju djeteta. U: M. Čudina-
Obradović, J. Obradović, Psihologija braka i obitelji. Zagreb: Golden
Marketing- Tehnička knjiga.
Ljubin Golub, T. (2013). Motivacija. Prezentacije predavanja.
Locke, E. A. (2006). New Directions in Goal-Setting Theory.
Current Directions in Psychological Science, 15(5), 265-268.
Deckers, L. (2009). Motivation: Biological, Psychological, and
Environmental (3rd ed). New York: Pearson.
Sheldon, K. (2009). Current Directions in Motivation and Emotion for
Motivation: Biological, Psychological, and Environemtal. New York:
Pearson.
Deci, E. L., Ryan, R. M. (2008). Facilitating optimal motivation and
well-being across life’s domains. Canadian Psychology, 349, 14-23.;
Ratelle, C. F., Guay, F., Wallerand, R.J., Larose, S., Senecal, C.
(2007). Autonomous, controlled and motivated types of academic
motivation: A person-oriented analysis. Journal of Educational
Psychology, 99, 734-746.
- Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
- Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave (kumulativno ostvareno na dva kolokvija i seminarskom radu)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
1. kolokvij – max. 30 bodova
2. kolokvij – max. 30 bodova
seminarski rad – max 10 bodova
2. Završni ispit – 30 % ocjene – max 30 bodova
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.5 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 1.35 | 30 |
Kolokvij-međuispit | 1.35 | 30 |
Seminarsko izlaganje | 0.45 | 10 |
Ukupno tijekom nastave | 4.65 | 70 |
Završni ispit | 1.35 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 6 | 100 |
Ciljevi predmeta: Upoznati studente sa sustavnim pregledom znanstvenih pojmova i teorija iz područja motivacije, s razvojem, obogaćivanjem i promjenom pojma motivacije općenito, a posebno motivacije u učenju, sportu i razvoju talenata. Poseban naglasak stavit će se ne primjenu teoretskih spoznaja psihologije motivacije u svakodnevnom životu i profesionalnoj praksi.
Sadržaj predmeta: Motivacija kao regulator ponašanja; Ciljevi, potrebe i njihova interakcija; Homeostatički motivacijski krug; Teorije potreba (Murray, Maslow, Alderfer, McClelland); Ljudske potrebe i kultura; Teorije potkrepljenja (Pavlov, Skinner, Bandura); Važnije suvremene teorije potreba (kognitivne, traženje uzbuđenja); Teorije očekivanja (Adams, Locke, Vroom, atribucijske teorije); Teorija samoodređenja (Deci i Ryan, 2000); Ekstrinzično-intrinzični kontinuum; Evolucijska teorija; Neuroznanstvena teorija; Motivacija u radu, učenju, športu, razvoju darovitih; Razvoj motivacije u djetinjstvu; Podsvjesna motivacija u Freudovom i suvremenom tumačenju.
- Integrirati naučenu bespomoćnost, samodjelotvornost i osobnu kontrolu u moderne teorije motivacije;
2. Usporediti glavne teorije motivacije
3. Razlikovati ekstrinzične i intrinzične faktore motivacije
4. Usporediti motivacijske učinke na ponašanje
5. Prezentirati usmeno i pismeno seminarski rad iz područja istraživanja motivacije
Reeve, J. (2010). Razumijevanje motivacije i emocija. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Beck, R.C. (2003). Motivacija: Teorije i načela. Jastrebarsko: Naklada Slap. (odabrana poglavlja).
Čudina-Obradović, M. (1991). Motivativno djelovanje nagrade i
kazne. U: V. Kolesarić, M. Krizmanić, B. Petz (ur.), Uvod u
psihologiju. Grafički Zavod Hrvatske.
Čudina-Obradović, M., Obradović, J. (2006). Utjecaj roditelja na
socijalno-emocionalni razvoj i motivaciju djeteta. U: M. Čudina-
Obradović, J. Obradović, Psihologija braka i obitelji. Zagreb: Golden
Marketing- Tehnička knjiga.
Ljubin Golub, T. (2013). Motivacija. Prezentacije predavanja.
Locke, E. A. (2006). New Directions in Goal-Setting Theory.
Current Directions in Psychological Science, 15(5), 265-268.
Deckers, L. (2009). Motivation: Biological, Psychological, and
Environmental (3rd ed). New York: Pearson.
Sheldon, K. (2009). Current Directions in Motivation and Emotion for
Motivation: Biological, Psychological, and Environemtal. New York:
Pearson.
Deci, E. L., Ryan, R. M. (2008). Facilitating optimal motivation and
well-being across life’s domains. Canadian Psychology, 349, 14-23.;
Ratelle, C. F., Guay, F., Wallerand, R.J., Larose, S., Senecal, C.
(2007). Autonomous, controlled and motivated types of academic
motivation: A person-oriented analysis. Journal of Educational
Psychology, 99, 734-746.
- Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
- Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave (kumulativno ostvareno na dva kolokvija i seminarskom radu)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
1. kolokvij – max. 30 bodova
2. kolokvij – max. 30 bodova
seminarski rad – max 10 bodova
2. Završni ispit – 30 % ocjene – max 30 bodova
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.5 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 1.35 | 30 |
Kolokvij-međuispit | 1.35 | 30 |
Seminarsko izlaganje | 0.45 | 10 |
Ukupno tijekom nastave | 4.65 | 70 |
Završni ispit | 1.35 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 6 | 100 |