Kolegij
Studiji
PsihologijaDiplomski sveučilišni studij Povijest (nastavnički)
Komunikologija - Interkulturalna komunikacija i novinarstvo
Komunikologija - Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošću
Sestrinstvo
Sociologija - Upravljanje i javne politike
Povijest - usmjerenje Stari vijek i srednji vijek
Povijest - usmjerenje Suvremena povijest
Sveučilišni diplomski studij Povijest (nastavnički)
Povijest
Sestrinstvo
Studijska godina
2ISVU ID
250551ECTS
5
Cilj predmeta je upoznati studente s osnovnim umijećem provedbe nastave zdravstvene njege, poglavito mentoriranjem u kliničkom okruženju. Posebno je važno kod medicinskih sestara na kliničkom okruženju razvijati znanja iz područja metodike zdravstvene njege i mentoriranja.
• Analizirati nastavni predmet zdravstvena njega
• Objasniti kurikularni pristup nastavi zdravstvene njege
• Opisati različite nastavne metode
• Razlikovati konvencionalne od modernih nastavnih strategija
• Isplanirati nastavu u kliničkom okruženju
• Opisati različite mentorske stilove
• Objasniti pristupe u mentoriranju zdravstvene njege
• Analizirati metode vrednovanja studenta
• Analizirati procjene studenata o mentoriranju
• Kreirati različite metode provjere naučenoga
• Analizirati samoprocjenu nastavnoga procesa
Jakšić Ž, Pokrajac N, Šmalcelj A, Vrcić-Keglević: Umijeće medicinske nastave, Medicinska naklada Zagreb 2005.; Odabrana poglavlja
Abou Aldan D. Metodika zdravstvene njege. Medicinska naklada. Zagreb: 2019.; Odabrana poglavlja
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Uredno izvršene seminarske aktivnosti
- Nastavne aktivnosti
- Završni ispit (pismeni ispit)