Kolegij
Studiji
PsihologijaDiplomski sveučilišni studij Povijest (nastavnički)
Komunikologija - Interkulturalna komunikacija i novinarstvo
Komunikologija - Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošću
Sestrinstvo
Sociologija - Upravljanje i javne politike
Povijest - usmjerenje Stari vijek i srednji vijek
Povijest - usmjerenje Suvremena povijest
Sveučilišni diplomski studij Povijest (nastavnički)
Povijest
Sestrinstvo
Studijska godina
2ISVU ID
250551ECTS
5
Cilj predmeta je upoznati studente s osnovnim umijećem provedbe nastave zdravstvene njege, poglavito mentoriranjem u kliničkom okruženju. Posebno je važno kod medicinskih sestara na kliničkom okruženju razvijati znanja iz područja metodike zdravstvene njege i mentoriranja.
• Analizirati nastavni predmet zdravstvena njega
• Objasniti kurikularni pristup nastavi zdravstvene njege
• Opisati različite nastavne metode
• Razlikovati konvencionalne od modernih nastavnih strategija
• Isplanirati nastavu u kliničkom okruženju
• Opisati različite mentorske stilove
• Objasniti pristupe u mentoriranju zdravstvene njege
• Analizirati metode vrednovanja studenta
• Analizirati procjene studenata o mentoriranju
• Kreirati različite metode provjere naučenoga
• Analizirati samoprocjenu nastavnoga procesa
Jakšić Ž, Pokrajac N, Šmalcelj A, Vrcić-Keglević: Umijeće medicinske nastave, Medicinska naklada Zagreb 2005.; Odabrana poglavlja
Abou Aldan D. Metodika zdravstvene njege. Medicinska naklada. Zagreb: 2019.; Odabrana poglavlja
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Uredno izvršene seminarske aktivnosti
- Nastavne aktivnosti
- Završni ispit (pismeni ispit)
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do
ukupne ocjene:
dovoljan (2) 50-64% bodova
dobar (3) 65-79% bodova
vrlo dobar (4) 80-89% bodova
izvrstan (5) 90% i više bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Seminarski rad | 1.1 | 30 |
Ukupno tijekom nastave | 2.3 | 30 |
Završni ispit | 2.7 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |
Cilj predmeta je upoznati studente s osnovnim umijećem provedbe nastave zdravstvene njege, poglavito mentoriranjem u kliničkom okruženju. Posebno je važno kod medicinskih sestara na kliničkom okruženju razvijati znanja iz područja metodike zdravstvene njege i mentoriranja.
• Analizirati nastavni predmet zdravstvena njega
• Objasniti kurikularni pristup nastavi zdravstvene njege
• Opisati različite nastavne metode
• Razlikovati konvencionalne od modernih nastavnih strategija
• Isplanirati nastavu u kliničkom okruženju
• Opisati različite mentorske stilove
• Objasniti pristupe u mentoriranju zdravstvene njege
• Analizirati metode vrednovanja studenta
• Analizirati procjene studenata o mentoriranju
• Kreirati različite metode provjere naučenoga
• Analizirati samoprocjenu nastavnoga procesa
Jakšić Ž, Pokrajac N, Šmalcelj A, Vrcić-Keglević: Umijeće medicinske nastave, Medicinska naklada Zagreb 2005.; Odabrana poglavlja
Abou Aldan D. Metodika zdravstvene njege. Medicinska naklada. Zagreb: 2019.; Odabrana poglavlja
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Uredno izvršene seminarske aktivnosti
- Nastavne aktivnosti
- Završni ispit (pismeni ispit)
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do
ukupne ocjene:
dovoljan (2) 50-64% bodova
dobar (3) 65-79% bodova
vrlo dobar (4) 80-89% bodova
izvrstan (5) 90% i više bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Seminarski rad | 1.1 | 30 |
Ukupno tijekom nastave | 2.3 | 30 |
Završni ispit | 2.7 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |
Cilj predmeta je upoznati studente s osnovnim umijećem provedbe nastave zdravstvene njege, poglavito mentoriranjem u kliničkom okruženju. Posebno je važno kod medicinskih sestara na kliničkom okruženju razvijati znanja iz područja metodike zdravstvene njege i mentoriranja.
• Analizirati nastavni predmet zdravstvena njega
• Objasniti kurikularni pristup nastavi zdravstvene njege
• Opisati različite nastavne metode
• Razlikovati konvencionalne od modernih nastavnih strategija
• Isplanirati nastavu u kliničkom okruženju
• Opisati različite mentorske stilove
• Objasniti pristupe u mentoriranju zdravstvene njege
• Analizirati metode vrednovanja studenta
• Analizirati procjene studenata o mentoriranju
• Kreirati različite metode provjere naučenoga
• Analizirati samoprocjenu nastavnoga procesa
Jakšić Ž, Pokrajac N, Šmalcelj A, Vrcić-Keglević: Umijeće medicinske nastave, Medicinska naklada Zagreb 2005.; Odabrana poglavlja
Abou Aldan D. Metodika zdravstvene njege. Medicinska naklada. Zagreb: 2019.; Odabrana poglavlja
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Uredno izvršene seminarske aktivnosti
- Nastavne aktivnosti
- Završni ispit (pismeni ispit)
Kontinuiranim vrednovanjem studentskog rada dolazi se do
ukupne ocjene:
dovoljan (2) 50-64% bodova
dobar (3) 65-79% bodova
vrlo dobar (4) 80-89% bodova
izvrstan (5) 90% i više bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Seminarski rad | 1.1 | 30 |
Ukupno tijekom nastave | 2.3 | 30 |
Završni ispit | 2.7 | 70 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |