Tomlinson, C.A. (2001). How to differentiate instruction in mixed ability classrooms (2nd ed.). Alexandria, VA: ASCD.
Živčić-Bećirević, I., Smojver-Ažić, S., Kukić, M., Jasprica, S. (2007). Akademska, socijalna i emocionalna prilagodba na studij s obzirom na spol, godinu studija i promjenu mjesta boravka. Psihologijske teme, 16(1), 121-140.
Ryana, R.M. (2007). Motivation and emotion: A new look and approach for two reemerging fields. Motivation and emotion, 31(1), 1-2.
Petrešević, Đ., Sorić, I. (2011). Učeničke emocije i njihovi prediktori u procesu samoregulacije učenja. Društvena istraživanja, 20(1) , 211-232.
Mujagić, A., Buško, V. (2013). Motivacijska uvjerenja i strategije samoregulacije u kontekstu modela samoreguliranog učenja. Psihologijske teme, 22(1), 93-115.
Burić, I., Sorić, I., Penezić, Z. (2011). Strategije emocionalne regulacije u ispitnim situacijama: Doprinosi osobina ličnosti, kognitivnih procjena i ispitnih emocija. Psihologijske teme. 20(2), 277-298