Kolegij
Studiji
Diplomski sveučilišni studij Povijest (nastavnički)Povijest
Komunikologija - Interkulturalna komunikacija i novinarstvo
Komunikologija - Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošću
Psihologija
Sestrinstvo
Sociologija - Upravljanje i javne politike
Sestrinstvo
Studijska godina
2ISVU ID
235187ECTS
4
Važnost individualnih razlika u učenju i poučavanju danas je tema od posebne važnosti i aktualnosti. Brojna istraživanja i analize naglašavaju potrebu za poučavanjem koje poštuje različitosti studenata i učenika u razredu. Kolegij se temelji na istraživanju raznolikosti kognitivnih sposobnosti i emocionalnih karakteristika koje omogućava uvažavanje i prihvaćanje različitosti prisutne u heterogenom razredu. Slijedeći promišljanja od Maria Comoglia i Carol Tomlinson nastojati će se nadopunjavati i integrirati potrebe učenika, kurikuluma i nastavnika.
Kritički analizirati proces učenja unutar kognitivnih sposobnosti i kvalitete. Pridržavati se etičkih načela u radu. Identificirati stilove kognitivne aktivnosti iz svakodnevnih iskustava.
Interpretirati utjecaj navika uma na kognitivne aktivnosti i motivaciju kod studenata. Osmisliti vlastiti način učenja koji promiče fleksibilno učenje unutar kognitivnih sposobnosti i osobnih kvaliteta.
Costa, A.L. (2002). Habits of mind. In A.L. Costa (Ed.), Developing Minds. A Resource book for teaching thinking (pp. 80-86). Alexandria, VA: ASCD.
Vizek Vidović, V., Vlahović-Štetić, V., Rijavec, M., Miljaković, D. (2003). Psihologija obrazovanja. Zagreb: IEP-VERN (str. 43-143; 219-300; 353-368).
Tomlinson, C.A. (2001). How to differentiate instruction in mixed ability classrooms (2nd ed.). Alexandria, VA: ASCD.
Živčić-Bećirević, I., Smojver-Ažić, S., Kukić, M., Jasprica, S. (2007). Akademska, socijalna i emocionalna prilagodba na studij s obzirom na spol, godinu studija i promjenu mjesta boravka. Psihologijske teme, 16(1), 121-140.
Ryana, R.M. (2007). Motivation and emotion: A new look and approach for two reemerging fields. Motivation and emotion, 31(1), 1-2.
Petrešević, Đ., Sorić, I. (2011). Učeničke emocije i njihovi prediktori u procesu samoregulacije učenja. Društvena istraživanja, 20(1) , 211-232.
Mujagić, A., Buško, V. (2013). Motivacijska uvjerenja i strategije samoregulacije u kontekstu modela samoreguliranog učenja. Psihologijske teme, 22(1), 93-115.
Burić, I., Sorić, I., Penezić, Z. (2011). Strategije emocionalne regulacije u ispitnim situacijama: Doprinosi osobina ličnosti, kognitivnih procjena i ispitnih emocija. Psihologijske teme. 20(2), 277-298
Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu;
Stjecanje minimalno 35 % bodova (od ukupno 100) tijekom nastave i unutar zadanih nastavnih aktivnosti (Portfolio, kolokvij)
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene: rad na vježbama – 25%, portfolio – 25%, kolokvij – 20%
2. Završni usmeni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada je:
nedovoljan (1) – 0-49,9%
dovoljan (2) – 50–64,9%
dobar (3) – 65–79,9%
vrlo dobar (4) – 80–89,9%
izvrstan (5) – 90% i više.
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Rad na vježbama | 0.7 | 25 |
Portfolio | 0.7 | 25 |
Kolokvij | 0.6 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 3.2 | 70 |
Završni ispit | 0.8 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
Važnost individualnih razlika u učenju i poučavanju danas je tema od posebne važnosti i aktualnosti. Brojna istraživanja i analize naglašavaju potrebu za poučavanjem koje poštuje različitosti studenata i učenika u razredu. Kolegij se temelji na istraživanju raznolikosti kognitivnih sposobnosti i emocionalnih karakteristika koje omogućava uvažavanje i prihvaćanje različitosti prisutne u heterogenom razredu. Slijedeći promišljanja od Maria Comoglia i Carol Tomlinson nastojati će se nadopunjavati i integrirati potrebe učenika, kurikuluma i nastavnika.
Kritički analizirati proces učenja unutar kognitivnih sposobnosti i kvalitete. Pridržavati se etičkih načela u radu. Identificirati stilove kognitivne aktivnosti iz svakodnevnih iskustava.
Interpretirati utjecaj navika uma na kognitivne aktivnosti i motivaciju kod studenata. Osmisliti vlastiti način učenja koji promiče fleksibilno učenje unutar kognitivnih sposobnosti i osobnih kvaliteta.
Costa, A.L. (2002). Habits of mind. In A.L. Costa (Ed.), Developing Minds. A Resource book for teaching thinking (pp. 80-86). Alexandria, VA: ASCD.
Vizek Vidović, V., Vlahović-Štetić, V., Rijavec, M., Miljaković, D. (2003). Psihologija obrazovanja. Zagreb: IEP-VERN (str. 43-143; 219-300; 353-368).
Tomlinson, C.A. (2001). How to differentiate instruction in mixed ability classrooms (2nd ed.). Alexandria, VA: ASCD.
Živčić-Bećirević, I., Smojver-Ažić, S., Kukić, M., Jasprica, S. (2007). Akademska, socijalna i emocionalna prilagodba na studij s obzirom na spol, godinu studija i promjenu mjesta boravka. Psihologijske teme, 16(1), 121-140.
Ryana, R.M. (2007). Motivation and emotion: A new look and approach for two reemerging fields. Motivation and emotion, 31(1), 1-2.
Petrešević, Đ., Sorić, I. (2011). Učeničke emocije i njihovi prediktori u procesu samoregulacije učenja. Društvena istraživanja, 20(1) , 211-232.
Mujagić, A., Buško, V. (2013). Motivacijska uvjerenja i strategije samoregulacije u kontekstu modela samoreguliranog učenja. Psihologijske teme, 22(1), 93-115.
Burić, I., Sorić, I., Penezić, Z. (2011). Strategije emocionalne regulacije u ispitnim situacijama: Doprinosi osobina ličnosti, kognitivnih procjena i ispitnih emocija. Psihologijske teme. 20(2), 277-298
Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu;
Stjecanje minimalno 35 % bodova (od ukupno 100) tijekom nastave i unutar zadanih nastavnih aktivnosti (Portfolio, kolokvij)
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene: rad na vježbama – 25%, portfolio – 25%, kolokvij – 20%
2. Završni usmeni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada je:
nedovoljan (1) – 0-49,9%
dovoljan (2) – 50–64,9%
dobar (3) – 65–79,9%
vrlo dobar (4) – 80–89,9%
izvrstan (5) – 90% i više.
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Rad na vježbama | 0.7 | 25 |
Portfolio | 0.7 | 25 |
Kolokvij | 0.6 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 3.2 | 70 |
Završni ispit | 0.8 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
Važnost individualnih razlika u učenju i poučavanju danas je tema od posebne važnosti i aktualnosti. Brojna istraživanja i analize naglašavaju potrebu za poučavanjem koje poštuje različitosti studenata i učenika u razredu. Kolegij se temelji na istraživanju raznolikosti kognitivnih sposobnosti i emocionalnih karakteristika koje omogućava uvažavanje i prihvaćanje različitosti prisutne u heterogenom razredu. Slijedeći promišljanja od Maria Comoglia i Carol Tomlinson nastojati će se nadopunjavati i integrirati potrebe učenika, kurikuluma i nastavnika.
Kritički analizirati proces učenja unutar kognitivnih sposobnosti i kvalitete. Pridržavati se etičkih načela u radu. Identificirati stilove kognitivne aktivnosti iz svakodnevnih iskustava.
Interpretirati utjecaj navika uma na kognitivne aktivnosti i motivaciju kod studenata. Osmisliti vlastiti način učenja koji promiče fleksibilno učenje unutar kognitivnih sposobnosti i osobnih kvaliteta.
Costa, A.L. (2002). Habits of mind. In A.L. Costa (Ed.), Developing Minds. A Resource book for teaching thinking (pp. 80-86). Alexandria, VA: ASCD.
Vizek Vidović, V., Vlahović-Štetić, V., Rijavec, M., Miljaković, D. (2003). Psihologija obrazovanja. Zagreb: IEP-VERN (str. 43-143; 219-300; 353-368).
Tomlinson, C.A. (2001). How to differentiate instruction in mixed ability classrooms (2nd ed.). Alexandria, VA: ASCD.
Živčić-Bećirević, I., Smojver-Ažić, S., Kukić, M., Jasprica, S. (2007). Akademska, socijalna i emocionalna prilagodba na studij s obzirom na spol, godinu studija i promjenu mjesta boravka. Psihologijske teme, 16(1), 121-140.
Ryana, R.M. (2007). Motivation and emotion: A new look and approach for two reemerging fields. Motivation and emotion, 31(1), 1-2.
Petrešević, Đ., Sorić, I. (2011). Učeničke emocije i njihovi prediktori u procesu samoregulacije učenja. Društvena istraživanja, 20(1) , 211-232.
Mujagić, A., Buško, V. (2013). Motivacijska uvjerenja i strategije samoregulacije u kontekstu modela samoreguliranog učenja. Psihologijske teme, 22(1), 93-115.
Burić, I., Sorić, I., Penezić, Z. (2011). Strategije emocionalne regulacije u ispitnim situacijama: Doprinosi osobina ličnosti, kognitivnih procjena i ispitnih emocija. Psihologijske teme. 20(2), 277-298
Redovito pohađanje nastave – prisutnost na najmanje 70% nastave prema studijskom programu i izvedbenom nastavnom planu;
Stjecanje minimalno 35 % bodova (od ukupno 100) tijekom nastave i unutar zadanih nastavnih aktivnosti (Portfolio, kolokvij)
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene: rad na vježbama – 25%, portfolio – 25%, kolokvij – 20%
2. Završni usmeni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada je:
nedovoljan (1) – 0-49,9%
dovoljan (2) – 50–64,9%
dobar (3) – 65–79,9%
vrlo dobar (4) – 80–89,9%
izvrstan (5) – 90% i više.
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Rad na vježbama | 0.7 | 25 |
Portfolio | 0.7 | 25 |
Kolokvij | 0.6 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 3.2 | 70 |
Završni ispit | 0.8 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |