Kolegij
Studiji
SestrinstvoSestrinstvo
Povijest
Diplomski sveučilišni studij Povijest (nastavnički)
Komunikologija - Interkulturalna komunikacija i novinarstvo
Komunikologija - Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošću
Psihologija
Sociologija - Upravljanje i javne politike
Studijska godina
1ISVU ID
224257ECTS
5
Cilj: upoznati studente s Cochrane sustavnim pregledima koji su prepoznati
kao zlatni standard zdravstvene skrbi utemeljene na dokazima. Studenti će se
ujedno upoznati i s osnovama metodologije izrade Cochrane sustavnih
pregleda.
Sadržaj: U okviru predmeta studenti će biti upoznati s Cochrane
kolaboracijom i njezinom povijesti, sustavnim pregledima literature i
Cochrane knjižnicom.Upoznat će se s elementima Cochrane sustavnog
pregleda te fazama njegove izrade (definiranje istraživačkog pitanja,
pretraživanje literature, vađenje podataka, procjena kvalitete uključenih
studija; analiza; interpertacija i pisanje rada; procjena kvalitete sustavnih
pregleda). Studenti će biti upoznati sa specifičnostima i razlikama Cochrane i
ne Cochrane sustavnih pregleda.
Higgins JPT, Green S (editors). Cochrane Handbook for Systematic Reviews
of Interventions Version 5.1.0 [updated March 2011]. The Cochrane
Collaboration, 2011. Available from www.cochrane-handbook.org.
Shea BJ1, Grimshaw JM, Wells GA, Boers M, Andersson N, Hamel C, Porter
AC, Tugwell P, Moher D, Bouter LM. Development of AMSTAR: a
measurement tool to assess the methodological quality of systematic reviews.
BMC Med Res Methodol. 2007 Feb 15;7:10.
Moher D, Liberati A, Tetzlaff J, Altman DG, The PRISMA Group. Preferred
Reporting Items for Systematic Reviews and Meta-Analyses: The PRISMA
Statement.
PLoS Med. 2009; 6(7):e1000097.
Schünemann H, Brożek J, Guyatt G, Oxman A. Handbook for grading the
quality of evidence and the strength of recommendations using the GRADE
approach. Updated October 2013. Dostupno na
https://gdt.guidelinedevelopment.org/central_prod/_design/client/
handbook/handbook.html
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Uredno izvršene seminarske obveze
Uredno izvršena zadaća
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Uredno izvršene seminarske obveze
Uredno izvršena zadaća
Ispit se polaže kroz seminarski rad
Vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1,4 | 0 |
Seminarski rad | 3,6 | 100 |
Ukupno tijekom nastave | 5 | 100 |
Završni ispit | 0 | 0 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 0 |
Cilj: upoznati studente s Cochrane sustavnim pregledima koji su prepoznati
kao zlatni standard zdravstvene skrbi utemeljene na dokazima. Studenti će se
ujedno upoznati i s osnovama metodologije izrade Cochrane sustavnih
pregleda.
Sadržaj: U okviru predmeta studenti će biti upoznati s Cochrane
kolaboracijom i njezinom povijesti, sustavnim pregledima literature i
Cochrane knjižnicom.Upoznat će se s elementima Cochrane sustavnog
pregleda te fazama njegove izrade (definiranje istraživačkog pitanja,
pretraživanje literature, vađenje podataka, procjena kvalitete uključenih
studija; analiza; interpertacija i pisanje rada; procjena kvalitete sustavnih
pregleda). Studenti će biti upoznati sa specifičnostima i razlikama Cochrane i
ne Cochrane sustavnih pregleda.
Higgins JPT, Green S (editors). Cochrane Handbook for Systematic Reviews
of Interventions Version 5.1.0 [updated March 2011]. The Cochrane
Collaboration, 2011. Available from www.cochrane-handbook.org.
Shea BJ1, Grimshaw JM, Wells GA, Boers M, Andersson N, Hamel C, Porter
AC, Tugwell P, Moher D, Bouter LM. Development of AMSTAR: a
measurement tool to assess the methodological quality of systematic reviews.
BMC Med Res Methodol. 2007 Feb 15;7:10.
Moher D, Liberati A, Tetzlaff J, Altman DG, The PRISMA Group. Preferred
Reporting Items for Systematic Reviews and Meta-Analyses: The PRISMA
Statement.
PLoS Med. 2009; 6(7):e1000097.
Schünemann H, Brożek J, Guyatt G, Oxman A. Handbook for grading the
quality of evidence and the strength of recommendations using the GRADE
approach. Updated October 2013. Dostupno na
https://gdt.guidelinedevelopment.org/central_prod/_design/client/
handbook/handbook.html
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Uredno izvršene seminarske obveze
Uredno izvršena zadaća
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Uredno izvršene seminarske obveze
Uredno izvršena zadaća
Ispit se polaže kroz seminarski rad
Vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1,4 | 0 |
Seminarski rad | 3,6 | 100 |
Ukupno tijekom nastave | 5 | 100 |
Završni ispit | 0 | 0 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 0 |
Cilj: upoznati studente s Cochrane sustavnim pregledima koji su prepoznati
kao zlatni standard zdravstvene skrbi utemeljene na dokazima. Studenti će se
ujedno upoznati i s osnovama metodologije izrade Cochrane sustavnih
pregleda.
Sadržaj: U okviru predmeta studenti će biti upoznati s Cochrane
kolaboracijom i njezinom povijesti, sustavnim pregledima literature i
Cochrane knjižnicom.Upoznat će se s elementima Cochrane sustavnog
pregleda te fazama njegove izrade (definiranje istraživačkog pitanja,
pretraživanje literature, vađenje podataka, procjena kvalitete uključenih
studija; analiza; interpertacija i pisanje rada; procjena kvalitete sustavnih
pregleda). Studenti će biti upoznati sa specifičnostima i razlikama Cochrane i
ne Cochrane sustavnih pregleda.
Higgins JPT, Green S (editors). Cochrane Handbook for Systematic Reviews
of Interventions Version 5.1.0 [updated March 2011]. The Cochrane
Collaboration, 2011. Available from www.cochrane-handbook.org.
Shea BJ1, Grimshaw JM, Wells GA, Boers M, Andersson N, Hamel C, Porter
AC, Tugwell P, Moher D, Bouter LM. Development of AMSTAR: a
measurement tool to assess the methodological quality of systematic reviews.
BMC Med Res Methodol. 2007 Feb 15;7:10.
Moher D, Liberati A, Tetzlaff J, Altman DG, The PRISMA Group. Preferred
Reporting Items for Systematic Reviews and Meta-Analyses: The PRISMA
Statement.
PLoS Med. 2009; 6(7):e1000097.
Schünemann H, Brożek J, Guyatt G, Oxman A. Handbook for grading the
quality of evidence and the strength of recommendations using the GRADE
approach. Updated October 2013. Dostupno na
https://gdt.guidelinedevelopment.org/central_prod/_design/client/
handbook/handbook.html
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Uredno izvršene seminarske obveze
Uredno izvršena zadaća
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Uredno izvršene seminarske obveze
Uredno izvršena zadaća
Ispit se polaže kroz seminarski rad
Vrednovanjem studentskog rada dolazi se do ocjene:
nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova
dovoljan (2) 60-69,9 % bodova
dobar (3) 70-79,9 % bodova
vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova
izvrstan (5) 90-100 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1,4 | 0 |
Seminarski rad | 3,6 | 100 |
Ukupno tijekom nastave | 5 | 100 |
Završni ispit | 0 | 0 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 0 |