Kolegij
Ciljevi predmeta: Upoznati studente sa sustavnim pregledom znanstvenih pojmova i spoznaja iz područja emocija, te s razvojem, obogaćivanjem i primjenom znanstvenog pojma emocija. Poseban naglasak bit će na primjeni teoretskih spoznaja psihologije emocija u svakodnevnom životu i profesionalnoj praksi.
- Razlikovati sastavnice emocija te njihove evolucijske i kulturološke temelje.
- Opisati emocije kao složene procese.
- Analizirati povezanost bioloških, ponašajnih, kognitivnih i socijalnih sastavnica emocija.
- Komentirati teorijske i empirijske pristupe emocijama iz cjeloživotne perspektive.
- Objasniti ulogu emocija u psihopatologiji.
- Prezentirati seminarski rad na izabranu temu iz psihologije emocija.
- Bilješke s predavanja.
- Oatley, K., Keltner, D. i Jenkins, J. M. (2018). Understanding Emotions (4th edition). Blackwel Publishing.
- Johnston, E. i Olson, L. (2015). The Feeling Brain. The Biology and Psychology of Emotions. W. W. Northon & Company.
- Vab Der Kolk, B. (2015). The Body Keeps the Score: Brain, Mind, and Body in the Healing of Trauma. Penguin Books.
- Gross, J. J. (2015). Emotion Regulation: Current Status and Future Prospects. Psychological Inquiry, 26(1).
- Tracy, J. L. (2014). An Evolutionary Approach to Understanding Distinct Emotions. Emotion Review, 6(4).
- Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
- Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100% bodova) tijekom nastave (kolokvij, seminarski rad)
- Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti (seminar, kolokvij)
- Završni pisani ispit (minimum za prolaz na ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
- 1. kolokvij – 25%
- 2. kolokvij – 25%
- seminarsko izlaganje – 20%
2. Završni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada
- izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
- vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
- dobar (3) – 65 do 79,9 % bodova
- dovoljan (2) – 50 do 64,9 % bodova
- nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.5 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 1.1 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 1.1 | 25 |
Seminarsko izlaganje | 0.9 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 4.6 | 70 |
Završni ispit | 1.4 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 6 | 100 |
Ciljevi predmeta: Upoznati studente sa sustavnim pregledom znanstvenih pojmova i spoznaja iz područja emocija, te s razvojem, obogaćivanjem i primjenom znanstvenog pojma emocija. Poseban naglasak bit će na primjeni teoretskih spoznaja psihologije emocija u svakodnevnom životu i profesionalnoj praksi.
- Razlikovati sastavnice emocija te njihove evolucijske i kulturološke temelje.
- Opisati emocije kao složene procese.
- Analizirati povezanost bioloških, ponašajnih, kognitivnih i socijalnih sastavnica emocija.
- Komentirati teorijske i empirijske pristupe emocijama iz cjeloživotne perspektive.
- Objasniti ulogu emocija u psihopatologiji.
- Prezentirati seminarski rad na izabranu temu iz psihologije emocija.
- Bilješke s predavanja.
- Oatley, K., Keltner, D. i Jenkins, J. M. (2018). Understanding Emotions (4th edition). Blackwel Publishing.
- Johnston, E. i Olson, L. (2015). The Feeling Brain. The Biology and Psychology of Emotions. W. W. Northon & Company.
- Vab Der Kolk, B. (2015). The Body Keeps the Score: Brain, Mind, and Body in the Healing of Trauma. Penguin Books.
- Gross, J. J. (2015). Emotion Regulation: Current Status and Future Prospects. Psychological Inquiry, 26(1).
- Tracy, J. L. (2014). An Evolutionary Approach to Understanding Distinct Emotions. Emotion Review, 6(4).
- Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
- Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100% bodova) tijekom nastave (kolokvij, seminarski rad)
- Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti (seminar, kolokvij)
- Završni pisani ispit (minimum za prolaz na ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
- 1. kolokvij – 25%
- 2. kolokvij – 25%
- seminarsko izlaganje – 20%
2. Završni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada
- izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
- vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
- dobar (3) – 65 do 79,9 % bodova
- dovoljan (2) – 50 do 64,9 % bodova
- nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.5 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 1.1 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 1.1 | 25 |
Seminarsko izlaganje | 0.9 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 4.6 | 70 |
Završni ispit | 1.4 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 6 | 100 |
Ciljevi predmeta: Upoznati studente sa sustavnim pregledom znanstvenih pojmova i spoznaja iz područja emocija, te s razvojem, obogaćivanjem i primjenom znanstvenog pojma emocija. Poseban naglasak bit će na primjeni teoretskih spoznaja psihologije emocija u svakodnevnom životu i profesionalnoj praksi.
- Razlikovati sastavnice emocija te njihove evolucijske i kulturološke temelje.
- Opisati emocije kao složene procese.
- Analizirati povezanost bioloških, ponašajnih, kognitivnih i socijalnih sastavnica emocija.
- Komentirati teorijske i empirijske pristupe emocijama iz cjeloživotne perspektive.
- Objasniti ulogu emocija u psihopatologiji.
- Prezentirati seminarski rad na izabranu temu iz psihologije emocija.
- Bilješke s predavanja.
- Oatley, K., Keltner, D. i Jenkins, J. M. (2018). Understanding Emotions (4th edition). Blackwel Publishing.
- Johnston, E. i Olson, L. (2015). The Feeling Brain. The Biology and Psychology of Emotions. W. W. Northon & Company.
- Vab Der Kolk, B. (2015). The Body Keeps the Score: Brain, Mind, and Body in the Healing of Trauma. Penguin Books.
- Gross, J. J. (2015). Emotion Regulation: Current Status and Future Prospects. Psychological Inquiry, 26(1).
- Tracy, J. L. (2014). An Evolutionary Approach to Understanding Distinct Emotions. Emotion Review, 6(4).
- Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
- Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100% bodova) tijekom nastave (kolokvij, seminarski rad)
- Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti (seminar, kolokvij)
- Završni pisani ispit (minimum za prolaz na ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
- 1. kolokvij – 25%
- 2. kolokvij – 25%
- seminarsko izlaganje – 20%
2. Završni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada
- izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
- vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
- dobar (3) – 65 do 79,9 % bodova
- dovoljan (2) – 50 do 64,9 % bodova
- nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.5 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 1.1 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 1.1 | 25 |
Seminarsko izlaganje | 0.9 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 4.6 | 70 |
Završni ispit | 1.4 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 6 | 100 |