Kolegij
Ciljevi predmeta: Upoznavanje s osnovnim zakonitostima psihologije
odrasle dobi i starenja, kao i osnovnim tjelesnim, spoznajnim,
emocionalnim i socijalnim promjenama od mlađe odrasle dobi do
kraja života. Upoznavanje s metodologijom istraživanja u odrasloj
dobi te metodološkim pristupima istraživanju starenja.
Sadržaj predmeta: Teorije razvoja odraslih i metodologija istraživanja
razvoja odraslih i starenja. Rana odrasla dob: tjelesni, spoznajni,
emocionalni i socijalni razvoj, razvoj ličnosti, životni stilovi, razvoj
karijere. Srednja odrasla dob: tjelesni, spoznajni, emocionalni i
socijalni razvoj, razvoj ličnosti, profesionalni život. Kasna odrasla dob:
tjelesni, spoznajni, emocionalni i socijalni razvoj, razvoj ličnosti,
umirovljenje. Starenje populacije, teorije starenja, uspješno starenje.
Kraj života: smrt, umiranje i tugovanje.
Berk, L. E. (2008). Psihologija cjeloživotnog razvoja. Jastrebarsko:
Naklada Slap.
Schaie, K. W., Willis, S. L. (2001). Psihologija odrasle dobi i starenja.
Jastrebarsko: Naklada Slap. (odabrana poglavlja)
Steinberg, L. (2014). Adolescence (10th ed.). New York: McGraw-
Hill.
Lacković-Grgin, K. i Ćubela Adorić, V. (ur.). (2006). Odabrane teme
iz psihologije odraslih. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Despot Lučanin, J. (2003). Iskustvo starenja: Doprinos teoriji starenja.
Jastrebarsko: Naklada Slap.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave
Izrađen i predan seminarski rad
Održano seminarsko izlaganje
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)