Sadržaj predmeta treba osposobiti studenta za razumijevanje važnosti psiholoških čimbenika u nastanku bolesti te koncepta biopsihosocijalnog pristupa zdravlju i bolesti. Sadržaj predmeta uključuje teorijska i praktična znanja iz područja zdravstvene psihologije: Biopsihosocijalni model zdravlja i bolesti. Definicija, povijesni razvoj I područje djelovanja te perspektive razvoja zdravstvene psihologije. Zdravstveno ponašanje i unaprjeđenje zdravlja. Stres i tjelesno zdravlje. Psihosocijalna obilježja kroničnih bolesti. Psihološke poteškoće bolesnika u bolnici. Psihologija rehabilitacije. Psihološke pojavnosti u terminalnim stanjima. Komunikacija zdravstvenih djelatnika i bolesnika. Primjena znanja stečenih teorijskom nastavom (predavanja i seminari), demonstrira se i uvježbava na praktičnim vježbama
Havelka Meštrović, A., Havelka, M. (2020). Zdravstvena psihologija. Psihosocijalne osnove zdravlja. Jastrebarsko: Naklada Slap
Ayers, S. (2007). Cambridge Handbook of Psychology, Health and Medicine. Cambridge: Cambridge University Press.
Boyer, B. A. i Paharia, M. I. (ur.). (2008). Comprehensive handbook of clinical health psychology. John Wiley & Sons, Inc.
Pravo pristupa završnom ispitu iz kolegija ostvaruje redoviti student kojem je nositelj kolegija ovjerio izvršenje svih propisanih nastavnih obveza iz kolegija sukladno Pravilniku o studijima i studiranju.
Svaki ispit i konačnu ocjenu čine tri dijela: kontinuirano usmeno i pismeno ispitivanja znanja i vještina za vrijeme nastave (40% konačne ocjene), te praktični (30% konačne ocjene) i pismeni ispit (30% konačne ocjene) koji se održavaju na kraju nastave.