Kolegij
Ciljevi predmeta: Upoznavanje s osnovnim pojmovima iz kliničke psihologije, osnovnim postavkama kliničkog pristupa, osnovnim načelima psihodijagnostike i kliničkih intervencija te etičkim načelima u radu kliničkog psihologa.
Sadržaj predmeta: Definicija i povijesni razvoj kliničke psihologije; Kriteriji za određivanje normalnog i patološkog; Karakteristike kliničkog pristupa; Teorijski modeli u kliničkoj psihologiji; Osnovna načela kliničkog intervjua; Opažanje i samoopažanje u kliničkoj praksi; Osnovna načela psihodijagnostike u kliničkoj praksi; Osnovna
načela testiranja u kliničkoj praksi; Osnovna načela testiranja kognitivnih funkcija i ispitivanja konativnih funkcija; Kvantitativna i kvalitativna analiza dobivenih rezultata; Pisanje nalaza u kliničkoj praksi; Osnovni pojmovi iz različitih psihoterapijskih smjerova; Istraživanja u kliničkoj psihologiji; Etička načela u radu kliničkog psihologa.
Usporediti različite psihoterapijske smjerove. Opisati karakteristike kliničkog pristupa. Objasniti ulogu opažanja, samoopažanja kliničkog intervjua i testiranja u kliničkoj praksi. Primijeniti osnovna načela psihodijagnostike u kliničkoj praksi. Usporediti kvantitativno i kvalitativno dobivene rezultate u svrhu interpretacije rezultata i
pisanja nalaza. Protumačiti ulogu istraživanja u kliničkoj praksi.Identificirati etičke probleme u radu kliničkog psihologa
Nietzel, M. T., Bernestein, D. A., Milich, R. (2001). Uvod u kliničku psihologiju. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Lindsay, S., Powell, G. (2002). The Handbook of Clinical Adult Psychology. New York: Routledge.
Davison, G. C., Neale, J. M. (1999). Psihologija abnormalnog doživljavanja i ponašanja. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Kaplan, H. I., Sadock, B. J. (1998). Priručnik kliničke psihijatrije.Jastrebarsko: Naklada Slap.
DSM-V
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
1. kolokvij – 25%
2. kolokvij – 25%
seminarski rad – 20%
2. Završni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9 % bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9 % bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi UDIO OCJENE (%)
Pohađanje nastave 1.2 0
Kolokvij-međuispit 0.7 25
Kolokvij-međuispit 0.7 25
Seminarski rad 0.6 20
Ukupno tijekom nastave 3.2 70
Završni ispit 0.8 30
UKUPNO BODOVA 4 100
Ciljevi predmeta: Upoznavanje s osnovnim pojmovima iz kliničke psihologije, osnovnim postavkama kliničkog pristupa, osnovnim načelima psihodijagnostike i kliničkih intervencija te etičkim načelima u radu kliničkog psihologa.
Sadržaj predmeta: Definicija i povijesni razvoj kliničke psihologije; Kriteriji za određivanje normalnog i patološkog; Karakteristike kliničkog pristupa; Teorijski modeli u kliničkoj psihologiji; Osnovna načela kliničkog intervjua; Opažanje i samoopažanje u kliničkoj praksi; Osnovna načela psihodijagnostike u kliničkoj praksi; Osnovna
načela testiranja u kliničkoj praksi; Osnovna načela testiranja kognitivnih funkcija i ispitivanja konativnih funkcija; Kvantitativna i kvalitativna analiza dobivenih rezultata; Pisanje nalaza u kliničkoj praksi; Osnovni pojmovi iz različitih psihoterapijskih smjerova; Istraživanja u kliničkoj psihologiji; Etička načela u radu kliničkog psihologa.
Usporediti različite psihoterapijske smjerove. Opisati karakteristike kliničkog pristupa. Objasniti ulogu opažanja, samoopažanja kliničkog intervjua i testiranja u kliničkoj praksi. Primijeniti osnovna načela psihodijagnostike u kliničkoj praksi. Usporediti kvantitativno i kvalitativno dobivene rezultate u svrhu interpretacije rezultata i
pisanja nalaza. Protumačiti ulogu istraživanja u kliničkoj praksi.Identificirati etičke probleme u radu kliničkog psihologa
Nietzel, M. T., Bernestein, D. A., Milich, R. (2001). Uvod u kliničku psihologiju. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Lindsay, S., Powell, G. (2002). The Handbook of Clinical Adult Psychology. New York: Routledge.
Davison, G. C., Neale, J. M. (1999). Psihologija abnormalnog doživljavanja i ponašanja. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Kaplan, H. I., Sadock, B. J. (1998). Priručnik kliničke psihijatrije.Jastrebarsko: Naklada Slap.
DSM-V
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
1. kolokvij – 25%
2. kolokvij – 25%
seminarski rad – 20%
2. Završni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9 % bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9 % bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi UDIO OCJENE (%)
Pohađanje nastave 1.2 0
Kolokvij-međuispit 0.7 25
Kolokvij-međuispit 0.7 25
Seminarski rad 0.6 20
Ukupno tijekom nastave 3.2 70
Završni ispit 0.8 30
UKUPNO BODOVA 4 100
Ciljevi predmeta: Upoznavanje s osnovnim pojmovima iz kliničke psihologije, osnovnim postavkama kliničkog pristupa, osnovnim načelima psihodijagnostike i kliničkih intervencija te etičkim načelima u radu kliničkog psihologa.
Sadržaj predmeta: Definicija i povijesni razvoj kliničke psihologije; Kriteriji za određivanje normalnog i patološkog; Karakteristike kliničkog pristupa; Teorijski modeli u kliničkoj psihologiji; Osnovna načela kliničkog intervjua; Opažanje i samoopažanje u kliničkoj praksi; Osnovna načela psihodijagnostike u kliničkoj praksi; Osnovna
načela testiranja u kliničkoj praksi; Osnovna načela testiranja kognitivnih funkcija i ispitivanja konativnih funkcija; Kvantitativna i kvalitativna analiza dobivenih rezultata; Pisanje nalaza u kliničkoj praksi; Osnovni pojmovi iz različitih psihoterapijskih smjerova; Istraživanja u kliničkoj psihologiji; Etička načela u radu kliničkog psihologa.
Usporediti različite psihoterapijske smjerove. Opisati karakteristike kliničkog pristupa. Objasniti ulogu opažanja, samoopažanja kliničkog intervjua i testiranja u kliničkoj praksi. Primijeniti osnovna načela psihodijagnostike u kliničkoj praksi. Usporediti kvantitativno i kvalitativno dobivene rezultate u svrhu interpretacije rezultata i
pisanja nalaza. Protumačiti ulogu istraživanja u kliničkoj praksi.Identificirati etičke probleme u radu kliničkog psihologa
Nietzel, M. T., Bernestein, D. A., Milich, R. (2001). Uvod u kliničku psihologiju. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Lindsay, S., Powell, G. (2002). The Handbook of Clinical Adult Psychology. New York: Routledge.
Davison, G. C., Neale, J. M. (1999). Psihologija abnormalnog doživljavanja i ponašanja. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Kaplan, H. I., Sadock, B. J. (1998). Priručnik kliničke psihijatrije.Jastrebarsko: Naklada Slap.
DSM-V
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene:
1. kolokvij – 25%
2. kolokvij – 25%
seminarski rad – 20%
2. Završni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9 % bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9 % bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi UDIO OCJENE (%)
Pohađanje nastave 1.2 0
Kolokvij-međuispit 0.7 25
Kolokvij-međuispit 0.7 25
Seminarski rad 0.6 20
Ukupno tijekom nastave 3.2 70
Završni ispit 0.8 30
UKUPNO BODOVA 4 100