Kolegij
Ciljevi: Upoznavanje s kvalitativnom metodologijom. Razvijanje sposobnosti provođenja kvalitativnih istraživanja i pisanja izvještaja o kvalitativnim istraživanjima.
Sadržaj: Temeljna obilježja kvalitativne metode; Razlika u odnosu na kvantitativne metode; Filozofska osnova i povijesni izvori; Tehnike prikupljanja podataka; Dubinski intervju; Fokus grupe; Kvalitativno opažanje; Analize tekstualnih, vizualnih i auditivnih sadržaja; Akcijska istraživanja; Specifični pristupi u kvalitativnoj metodologiji; Analiza kvalitativnih podataka; Interpretacija kvalitativnih podataka; Valjanost nalaza kvalitativnih istraživanja; Dosezi kvalitativnih istraživanja; Načini prezentiranja kvalitativnih nalaza.
- Razlikovati prednosti i nedostatke kvalitativnih istraživanja u odnosu na kvantitativna.
- Izabrati primjerene metode prikupljanja podataka u kvalitativnim istraživanjima.
- Predložiti odgovarajuće metode kvalitativne analize podataka.
- Kritički prosuđivati kvalitativna istraživanja te zaključke donesene na temelju njih.
- Primijeniti etička načela u kvalitativnim istraživanjima.
- Osmisliti metodološki adekvatno kvalitativno istraživanje.
- Bilješke s predavanja.
- Braun, V. i Clarke, V. (2013). Successful Qualitative Research: A Practical Guide for Beginners. London: Sage.
- Howitt, D. (2019). Introduction to Qualitative Research Methods in Psychology. Putting Theory into Practice. Pearson Education Limited.
- Mills, J. i Birks, M. (2014). Qualitative Methodology: A Practical Guide .London: Sage.
- Silverman, D. (2010). Doing Qualitative Research – A Practical Handbook (3rd ed.). London: Sage.
- Creswell, J. W. i Plano Clark, V. L. (2017). Designing and conducting mixed methods research (3rd Ed.). SAGE Publications.
- Saldana, J. (2016). The Coding Manual for Qualitative Researchers. SAGE Publication.
- Emmison, M., Smith, P. i Mayall, M. (2013). Researching the Visual (2nd ed.). London: Sage.
- Rubin, H.J. i Rubin, I.S. Qualitative Interviewing: The Art of Hearing Data (3rd ed.). London: Sage.
- Silverman, D. (2012). Interpreting Qualitative Data (4th ed.). London: Sage.
- Smith, J.A., Flowers, P. i Larkin, M. (2009). Interpretative Phenomenological Analysis: Theory, Method and Research. London: Sage.
- Stewart, D.W. i Shamdasani, P.N. (2014). Focus Groups, Theory and Practice Third Edition. London: Sage.
- Stringer, E.T. (2014). Action Research (4th ed.). London: Sage.
- Wooffitt, R. (2005). Conversation Analysis and Discourse Analysis. A Comparative and Critical Introduction. London: Sage.
- Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
- Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave
- Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti
- Završni pisani ispit (minimum za prolaz je 50% bodova)
Nastavne aktivnosti
- Kolokvij: 30%
- Kritički osvrt: 20%
- Grupni rad na vježbama: 20%
- Završni ispit: 30%
- Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100%) tijekom nastave
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
- izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
- vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
- dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
- dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
- nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.5 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.8 | 30 |
Kritički prikaz | 1 | 20 |
Rad na vježbama | 0.6 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 3.9 | 70 |
Završni ispit | 1.1 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |
Ciljevi: Upoznavanje s kvalitativnom metodologijom. Razvijanje sposobnosti provođenja kvalitativnih istraživanja i pisanja izvještaja o kvalitativnim istraživanjima.
Sadržaj: Temeljna obilježja kvalitativne metode; Razlika u odnosu na kvantitativne metode; Filozofska osnova i povijesni izvori; Tehnike prikupljanja podataka; Dubinski intervju; Fokus grupe; Kvalitativno opažanje; Analize tekstualnih, vizualnih i auditivnih sadržaja; Akcijska istraživanja; Specifični pristupi u kvalitativnoj metodologiji; Analiza kvalitativnih podataka; Interpretacija kvalitativnih podataka; Valjanost nalaza kvalitativnih istraživanja; Dosezi kvalitativnih istraživanja; Načini prezentiranja kvalitativnih nalaza.
- Razlikovati prednosti i nedostatke kvalitativnih istraživanja u odnosu na kvantitativna.
- Izabrati primjerene metode prikupljanja podataka u kvalitativnim istraživanjima.
- Predložiti odgovarajuće metode kvalitativne analize podataka.
- Kritički prosuđivati kvalitativna istraživanja te zaključke donesene na temelju njih.
- Primijeniti etička načela u kvalitativnim istraživanjima.
- Osmisliti metodološki adekvatno kvalitativno istraživanje.
- Bilješke s predavanja.
- Braun, V. i Clarke, V. (2013). Successful Qualitative Research: A Practical Guide for Beginners. London: Sage.
- Howitt, D. (2019). Introduction to Qualitative Research Methods in Psychology. Putting Theory into Practice. Pearson Education Limited.
- Mills, J. i Birks, M. (2014). Qualitative Methodology: A Practical Guide .London: Sage.
- Silverman, D. (2010). Doing Qualitative Research – A Practical Handbook (3rd ed.). London: Sage.
- Creswell, J. W. i Plano Clark, V. L. (2017). Designing and conducting mixed methods research (3rd Ed.). SAGE Publications.
- Saldana, J. (2016). The Coding Manual for Qualitative Researchers. SAGE Publication.
- Emmison, M., Smith, P. i Mayall, M. (2013). Researching the Visual (2nd ed.). London: Sage.
- Rubin, H.J. i Rubin, I.S. Qualitative Interviewing: The Art of Hearing Data (3rd ed.). London: Sage.
- Silverman, D. (2012). Interpreting Qualitative Data (4th ed.). London: Sage.
- Smith, J.A., Flowers, P. i Larkin, M. (2009). Interpretative Phenomenological Analysis: Theory, Method and Research. London: Sage.
- Stewart, D.W. i Shamdasani, P.N. (2014). Focus Groups, Theory and Practice Third Edition. London: Sage.
- Stringer, E.T. (2014). Action Research (4th ed.). London: Sage.
- Wooffitt, R. (2005). Conversation Analysis and Discourse Analysis. A Comparative and Critical Introduction. London: Sage.
- Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
- Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave
- Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti
- Završni pisani ispit (minimum za prolaz je 50% bodova)
Nastavne aktivnosti
- Kolokvij: 30%
- Kritički osvrt: 20%
- Grupni rad na vježbama: 20%
- Završni ispit: 30%
- Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100%) tijekom nastave
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
- izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
- vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
- dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
- dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
- nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.5 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.8 | 30 |
Kritički prikaz | 1 | 20 |
Rad na vježbama | 0.6 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 3.9 | 70 |
Završni ispit | 1.1 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |
Ciljevi: Upoznavanje s kvalitativnom metodologijom. Razvijanje sposobnosti provođenja kvalitativnih istraživanja i pisanja izvještaja o kvalitativnim istraživanjima.
Sadržaj: Temeljna obilježja kvalitativne metode; Razlika u odnosu na kvantitativne metode; Filozofska osnova i povijesni izvori; Tehnike prikupljanja podataka; Dubinski intervju; Fokus grupe; Kvalitativno opažanje; Analize tekstualnih, vizualnih i auditivnih sadržaja; Akcijska istraživanja; Specifični pristupi u kvalitativnoj metodologiji; Analiza kvalitativnih podataka; Interpretacija kvalitativnih podataka; Valjanost nalaza kvalitativnih istraživanja; Dosezi kvalitativnih istraživanja; Načini prezentiranja kvalitativnih nalaza.
- Razlikovati prednosti i nedostatke kvalitativnih istraživanja u odnosu na kvantitativna.
- Izabrati primjerene metode prikupljanja podataka u kvalitativnim istraživanjima.
- Predložiti odgovarajuće metode kvalitativne analize podataka.
- Kritički prosuđivati kvalitativna istraživanja te zaključke donesene na temelju njih.
- Primijeniti etička načela u kvalitativnim istraživanjima.
- Osmisliti metodološki adekvatno kvalitativno istraživanje.
- Bilješke s predavanja.
- Braun, V. i Clarke, V. (2013). Successful Qualitative Research: A Practical Guide for Beginners. London: Sage.
- Howitt, D. (2019). Introduction to Qualitative Research Methods in Psychology. Putting Theory into Practice. Pearson Education Limited.
- Mills, J. i Birks, M. (2014). Qualitative Methodology: A Practical Guide .London: Sage.
- Silverman, D. (2010). Doing Qualitative Research – A Practical Handbook (3rd ed.). London: Sage.
- Creswell, J. W. i Plano Clark, V. L. (2017). Designing and conducting mixed methods research (3rd Ed.). SAGE Publications.
- Saldana, J. (2016). The Coding Manual for Qualitative Researchers. SAGE Publication.
- Emmison, M., Smith, P. i Mayall, M. (2013). Researching the Visual (2nd ed.). London: Sage.
- Rubin, H.J. i Rubin, I.S. Qualitative Interviewing: The Art of Hearing Data (3rd ed.). London: Sage.
- Silverman, D. (2012). Interpreting Qualitative Data (4th ed.). London: Sage.
- Smith, J.A., Flowers, P. i Larkin, M. (2009). Interpretative Phenomenological Analysis: Theory, Method and Research. London: Sage.
- Stewart, D.W. i Shamdasani, P.N. (2014). Focus Groups, Theory and Practice Third Edition. London: Sage.
- Stringer, E.T. (2014). Action Research (4th ed.). London: Sage.
- Wooffitt, R. (2005). Conversation Analysis and Discourse Analysis. A Comparative and Critical Introduction. London: Sage.
- Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
- Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave
- Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti
- Završni pisani ispit (minimum za prolaz je 50% bodova)
Nastavne aktivnosti
- Kolokvij: 30%
- Kritički osvrt: 20%
- Grupni rad na vježbama: 20%
- Završni ispit: 30%
- Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100%) tijekom nastave
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
- izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
- vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
- dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
- dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
- nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.5 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 0.8 | 30 |
Kritički prikaz | 1 | 20 |
Rad na vježbama | 0.6 | 20 |
Ukupno tijekom nastave | 3.9 | 70 |
Završni ispit | 1.1 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 5 | 100 |