Ciljevi: Upoznavanje s kvalitativnom metodologijom. Razvijanje sposobnosti provođenja kvalitativnih istraživanja i pisanja izvještaja o kvalitativnim istraživanjima.
Sadržaj: Temeljna obilježja kvalitativne metode; Razlika u odnosu na kvantitativne metode; Filozofska osnova i povijesni izvori; Tehnike prikupljanja podataka; Dubinski intervju; Fokus grupe; Kvalitativno opažanje; Analize tekstualnih, vizualnih i auditivnih sadržaja; Akcijska istraživanja; Specifični pristupi u kvalitativnoj metodologiji; Analiza kvalitativnih podataka; Interpretacija kvalitativnih podataka; Valjanost nalaza kvalitativnih istraživanja; Dosezi kvalitativnih istraživanja; Načini prezentiranja kvalitativnih nalaza.
Bilješke s predavanja.
Braun, V. i Clarke, V. (2013). Successful Qualitative Research: A Practical Guide for Beginners. London: Sage.
Howitt, D. (2019). Introduction to Qualitative Research Methods in Psychology. Putting Theory into Practice. Pearson Education Limited.
Mills, J. i Birks, M. (2014). Qualitative Methodology: A Practical Guide .London: Sage.
Silverman, D. (2010). Doing Qualitative Research – A Practical Handbook (3rd ed.). London: Sage.
Creswell, J. W. i Plano Clark, V. L. (2017). Designing and conducting mixed methods research (3rd Ed.). SAGE Publications.
Saldana, J. (2016). The Coding Manual for Qualitative Researchers. SAGE Publication.
Emmison, M., Smith, P. i Mayall, M. (2013). Researching the Visual (2nd ed.). London: Sage.
Rubin, H.J. i Rubin, I.S. Qualitative Interviewing: The Art of Hearing Data (3rd ed.). London: Sage.
Silverman, D. (2012). Interpreting Qualitative Data (4th ed.). London: Sage.
Smith, J.A., Flowers, P. i Larkin, M. (2009). Interpretative Phenomenological Analysis: Theory, Method and Research. London: Sage.
Stewart, D.W. i Shamdasani, P.N. (2014). Focus Groups, Theory and Practice Third Edition. London: Sage.
Stringer, E.T. (2014). Action Research (4th ed.). London: Sage.
Wooffitt, R. (2005). Conversation Analysis and Discourse Analysis. A Comparative and Critical Introduction. London: Sage.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti
Završni pisani ispit (minimum za prolaz je 50% bodova)