Kolegij
Ciljevi predmeta: Stjecanje znanja o metodama mjerenja u psihologiji i
uvid u koncepcije i pristupe mjerenju psihičkih osobina.
Sadržaj predmeta: Psihologijsko mjerenje i njegova upotreba. Povijest
psihologijskog testiranja. Etika u psihologijskom testiranju i procjeni.
Psihologijski test i zadatci u testu. Uvod u metrijske karakteristike
mjernih instrumenata. Mjerenje inteligencije. Mjerenje postignuća.
Mjerenje ličnosti. Mjerenje interesa i vrijednosti. Kompjuterizirano
testiranje.
Anastasi, A. i Urbina. S.(1997). Psychological testing. Upper Saddle
River, NJ: Prentice Hall.
Furr, R. M., Bacharach, V. R. (2013). Psychometrics: An Introduction.
Los Angeles: Sage Publications, Inc.
Jackson, C. (2003). Psihologijsko testiranje. Jastrebarsko: Naklada
Slap.
Urbina, S. (2014). Essentials of Psychological Testing. Hoboken:
Wiley.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave (kolokvij, seminarski rad)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)