Kolegij
Ciljevi predmeta: Cilj predmeta je usvojiti temeljne postupke prikupljanja podataka primjenom različitih istraživačkih metoda u psihologiji, osposobiti studente za ispravan pristup u odabiru istraživačkog nacrta, provedbi istraživanja, odabiru odgovarajućeg statističkog postupka i analizi dobivenih rezultata te pisanju znanstvenog izvještaja.
Sadržaj predmeta: Jednostavan eksperimentalni nacrt s nezavisnim skupinama ispitanika. Jednostavan eksperimentalni nacrt s ponavljanim mjerenjima. Složeni eksperimentalni nacrt. Kvazi-eksperimentalni nacrt. Strukturirano opažanje. Korelacijsko istraživanje. Anketno istraživanje. Fokusne grupe. Sadržaj vježbi obuhvaća teme iz različitih područja psihologije.
Analizirati proces istraživanja; Kritički vrednovati različite metodološke pristupe. Izabrati odgovarajući statistički test . Argumentirati rezultate statističke analize. Samostalno napisati znanstveni izvještaj. Kritički prosuđivati relevantnu znanstvenu literaturu. Identificirati etička načela struke u istraživačkom radu.
- Braun, V., Clarke, V. (2013). Successful Qualitative Research: A Practical Guide for Beginners. London: Sage.
- Milas, G. (2005). Metodologija istraživanja u psihologiji i drugim društvenim znanostima. Jastrebarsko: Naklada Slap.
- Petz, B., Kolesarić, V. i Ivanec, D. (2012). Petzova statistika: Osnovne statističke metode za nematematičare. Jastrebarsko: Naklada Slap.
- Shaughnessy, J. J., Zechmeister, E. B. i Zechmeister, J. (2011). Research Methods in Psychology. New York: McGraw Hill.
- Howell, D.C. (2010). Statistical Methods for Psychology. Belmont, CA: Wadsworth, Cengage Learning.
- Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
- Stjecanje minimalno 50% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave (izvještaji s provedenih vježbi, analiza znanstvenog članka, test iz metodologije)
- Konačna ocjena iz predmeta utvrđuje se isključivo vrednovanjem nastavnih aktivnosti, bez polaganja završnog ispita
Način stjecanja bodova:
Nastavne aktivnosti – 100%:
- izvještaji s provedenih vježbi – 70%
- analiza znanstvenog članka – 10%
- test iz metodologije – 10%
- sudjelovanje u istraživanjima – 10%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
- izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
- vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
- dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
- dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
- nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.5 | 0 |
Rad na vježbama | 2.45 | 70 |
Kritički prikaz | 0.35 | 10 |
Test | 0.35 | 10 |
Istraživanje | 0.35 | 10 |
Ukupno bodova tijekom nastave | 5 | 100 |
Ciljevi predmeta: Cilj predmeta je usvojiti temeljne postupke prikupljanja podataka primjenom različitih istraživačkih metoda u psihologiji, osposobiti studente za ispravan pristup u odabiru istraživačkog nacrta, provedbi istraživanja, odabiru odgovarajućeg statističkog postupka i analizi dobivenih rezultata te pisanju znanstvenog izvještaja.
Sadržaj predmeta: Jednostavan eksperimentalni nacrt s nezavisnim skupinama ispitanika. Jednostavan eksperimentalni nacrt s ponavljanim mjerenjima. Složeni eksperimentalni nacrt. Kvazi-eksperimentalni nacrt. Strukturirano opažanje. Korelacijsko istraživanje. Anketno istraživanje. Fokusne grupe. Sadržaj vježbi obuhvaća teme iz različitih područja psihologije.
Analizirati proces istraživanja; Kritički vrednovati različite metodološke pristupe. Izabrati odgovarajući statistički test . Argumentirati rezultate statističke analize. Samostalno napisati znanstveni izvještaj. Kritički prosuđivati relevantnu znanstvenu literaturu. Identificirati etička načela struke u istraživačkom radu.
- Braun, V., Clarke, V. (2013). Successful Qualitative Research: A Practical Guide for Beginners. London: Sage.
- Milas, G. (2005). Metodologija istraživanja u psihologiji i drugim društvenim znanostima. Jastrebarsko: Naklada Slap.
- Petz, B., Kolesarić, V. i Ivanec, D. (2012). Petzova statistika: Osnovne statističke metode za nematematičare. Jastrebarsko: Naklada Slap.
- Shaughnessy, J. J., Zechmeister, E. B. i Zechmeister, J. (2011). Research Methods in Psychology. New York: McGraw Hill.
- Howell, D.C. (2010). Statistical Methods for Psychology. Belmont, CA: Wadsworth, Cengage Learning.
- Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
- Stjecanje minimalno 50% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave (izvještaji s provedenih vježbi, analiza znanstvenog članka, test iz metodologije)
- Konačna ocjena iz predmeta utvrđuje se isključivo vrednovanjem nastavnih aktivnosti, bez polaganja završnog ispita
Način stjecanja bodova:
Nastavne aktivnosti – 100%:
- izvještaji s provedenih vježbi – 70%
- analiza znanstvenog članka – 10%
- test iz metodologije – 10%
- sudjelovanje u istraživanjima – 10%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
- izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
- vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
- dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
- dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
- nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.5 | 0 |
Rad na vježbama | 2.45 | 70 |
Kritički prikaz | 0.35 | 10 |
Test | 0.35 | 10 |
Istraživanje | 0.35 | 10 |
Ukupno bodova tijekom nastave | 5 | 100 |
Ciljevi predmeta: Cilj predmeta je usvojiti temeljne postupke prikupljanja podataka primjenom različitih istraživačkih metoda u psihologiji, osposobiti studente za ispravan pristup u odabiru istraživačkog nacrta, provedbi istraživanja, odabiru odgovarajućeg statističkog postupka i analizi dobivenih rezultata te pisanju znanstvenog izvještaja.
Sadržaj predmeta: Jednostavan eksperimentalni nacrt s nezavisnim skupinama ispitanika. Jednostavan eksperimentalni nacrt s ponavljanim mjerenjima. Složeni eksperimentalni nacrt. Kvazi-eksperimentalni nacrt. Strukturirano opažanje. Korelacijsko istraživanje. Anketno istraživanje. Fokusne grupe. Sadržaj vježbi obuhvaća teme iz različitih područja psihologije.
Analizirati proces istraživanja; Kritički vrednovati različite metodološke pristupe. Izabrati odgovarajući statistički test . Argumentirati rezultate statističke analize. Samostalno napisati znanstveni izvještaj. Kritički prosuđivati relevantnu znanstvenu literaturu. Identificirati etička načela struke u istraživačkom radu.
- Braun, V., Clarke, V. (2013). Successful Qualitative Research: A Practical Guide for Beginners. London: Sage.
- Milas, G. (2005). Metodologija istraživanja u psihologiji i drugim društvenim znanostima. Jastrebarsko: Naklada Slap.
- Petz, B., Kolesarić, V. i Ivanec, D. (2012). Petzova statistika: Osnovne statističke metode za nematematičare. Jastrebarsko: Naklada Slap.
- Shaughnessy, J. J., Zechmeister, E. B. i Zechmeister, J. (2011). Research Methods in Psychology. New York: McGraw Hill.
- Howell, D.C. (2010). Statistical Methods for Psychology. Belmont, CA: Wadsworth, Cengage Learning.
- Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
- Stjecanje minimalno 50% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave (izvještaji s provedenih vježbi, analiza znanstvenog članka, test iz metodologije)
- Konačna ocjena iz predmeta utvrđuje se isključivo vrednovanjem nastavnih aktivnosti, bez polaganja završnog ispita
Način stjecanja bodova:
Nastavne aktivnosti – 100%:
- izvještaji s provedenih vježbi – 70%
- analiza znanstvenog članka – 10%
- test iz metodologije – 10%
- sudjelovanje u istraživanjima – 10%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
- izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
- vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
- dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
- dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
- nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.5 | 0 |
Rad na vježbama | 2.45 | 70 |
Kritički prikaz | 0.35 | 10 |
Test | 0.35 | 10 |
Istraživanje | 0.35 | 10 |
Ukupno bodova tijekom nastave | 5 | 100 |