Kolegij
Ciljevi predmeta: Uvod u proučavanje utjecaja pojedinaca, grupa i strukture na ponašanje u organizacijama te razvijanje osnovnih vještina potrebnih za suradnju, razumijevanje i motiviranje pojedinaca i grupa u organizaciji
Sadržaj predmeta: Osobine pojedinaca važne za radni učinak; radna motivacija; zadovoljstvo na poslu; metode i stilovi rukovođenja; individualne, grupne i kulturne razlike u radnim organizacijama; savjetovanje pri izboru zanimanja; rukovođenje konfliktom; načini pregovaranja, organizacijski razvoj; organizacijska klima i kultura; budućnost organizacija
Povezati individualne osobine članova organizacije sa funkcioniranjem organizacije. Usporediti različite teorije motivacije za rad u praktičnom kontekstu. Komentiratu vezu između stilova rukovođenja i osobina zaposlenika. Izmjeriti stavove prema radu u okviru različitih pristupa njihovom mjerenju. Izmjeriti i usporediti indikatore različitih vrsta organizacijske klime i kulture. Kreirati program za smanjenje stresa u organizaciji. Kreirati plan za unapređenje timskog rada i komunikacije u organizaciji.
- Robbins, S.P. i Judge, T.A. (2010). Organizacijsko ponašanje. Zagreb: MATE
- Rijavec, M., Miljković., D. (2009). Pozitivna psihologija na poslu. Zagreb: IEP
- Sušanj, Z. (1995) Organizacijska klima i kultura. Jastrebarsko: Naklada Slap
- Wagner, J.A. i Hollenbeck, J.R. (2002). Organizational behavior. Orlando, FL: Harcourt Brace.
- Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
- Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave (kolokviji, izlaganje odabrane teme u timu)
- Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti (izlaganje odabrane teme u timu; 1. kolokvij (pismeni) i 2. kolokvij (pismeni))
- Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
- izlaganje u timu – max. 20 bodova
- 1. kolokvij – max. 25 bodova;
- 2. kolokvij – max. 25 bodova;
2. Završni ispit – 30% ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
- izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
- vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
- dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
- dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
- nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.5 | 0 |
Timski rad | 0.6 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.6 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.6 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 3.3 | 70 |
Završni ispit | 0.7 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
Ciljevi predmeta: Uvod u proučavanje utjecaja pojedinaca, grupa i strukture na ponašanje u organizacijama te razvijanje osnovnih vještina potrebnih za suradnju, razumijevanje i motiviranje pojedinaca i grupa u organizaciji
Sadržaj predmeta: Osobine pojedinaca važne za radni učinak; radna motivacija; zadovoljstvo na poslu; metode i stilovi rukovođenja; individualne, grupne i kulturne razlike u radnim organizacijama; savjetovanje pri izboru zanimanja; rukovođenje konfliktom; načini pregovaranja, organizacijski razvoj; organizacijska klima i kultura; budućnost organizacija
Povezati individualne osobine članova organizacije sa funkcioniranjem organizacije. Usporediti različite teorije motivacije za rad u praktičnom kontekstu. Komentiratu vezu između stilova rukovođenja i osobina zaposlenika. Izmjeriti stavove prema radu u okviru različitih pristupa njihovom mjerenju. Izmjeriti i usporediti indikatore različitih vrsta organizacijske klime i kulture. Kreirati program za smanjenje stresa u organizaciji. Kreirati plan za unapređenje timskog rada i komunikacije u organizaciji.
- Robbins, S.P. i Judge, T.A. (2010). Organizacijsko ponašanje. Zagreb: MATE
- Rijavec, M., Miljković., D. (2009). Pozitivna psihologija na poslu. Zagreb: IEP
- Sušanj, Z. (1995) Organizacijska klima i kultura. Jastrebarsko: Naklada Slap
- Wagner, J.A. i Hollenbeck, J.R. (2002). Organizational behavior. Orlando, FL: Harcourt Brace.
- Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
- Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave (kolokviji, izlaganje odabrane teme u timu)
- Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti (izlaganje odabrane teme u timu; 1. kolokvij (pismeni) i 2. kolokvij (pismeni))
- Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
- izlaganje u timu – max. 20 bodova
- 1. kolokvij – max. 25 bodova;
- 2. kolokvij – max. 25 bodova;
2. Završni ispit – 30% ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
- izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
- vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
- dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
- dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
- nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.5 | 0 |
Timski rad | 0.6 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.6 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.6 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 3.3 | 70 |
Završni ispit | 0.7 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
Ciljevi predmeta: Uvod u proučavanje utjecaja pojedinaca, grupa i strukture na ponašanje u organizacijama te razvijanje osnovnih vještina potrebnih za suradnju, razumijevanje i motiviranje pojedinaca i grupa u organizaciji
Sadržaj predmeta: Osobine pojedinaca važne za radni učinak; radna motivacija; zadovoljstvo na poslu; metode i stilovi rukovođenja; individualne, grupne i kulturne razlike u radnim organizacijama; savjetovanje pri izboru zanimanja; rukovođenje konfliktom; načini pregovaranja, organizacijski razvoj; organizacijska klima i kultura; budućnost organizacija
Povezati individualne osobine članova organizacije sa funkcioniranjem organizacije. Usporediti različite teorije motivacije za rad u praktičnom kontekstu. Komentiratu vezu između stilova rukovođenja i osobina zaposlenika. Izmjeriti stavove prema radu u okviru različitih pristupa njihovom mjerenju. Izmjeriti i usporediti indikatore različitih vrsta organizacijske klime i kulture. Kreirati program za smanjenje stresa u organizaciji. Kreirati plan za unapređenje timskog rada i komunikacije u organizaciji.
- Robbins, S.P. i Judge, T.A. (2010). Organizacijsko ponašanje. Zagreb: MATE
- Rijavec, M., Miljković., D. (2009). Pozitivna psihologija na poslu. Zagreb: IEP
- Sušanj, Z. (1995) Organizacijska klima i kultura. Jastrebarsko: Naklada Slap
- Wagner, J.A. i Hollenbeck, J.R. (2002). Organizational behavior. Orlando, FL: Harcourt Brace.
- Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave)
- Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100 bodova) tijekom nastave (kolokviji, izlaganje odabrane teme u timu)
- Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti (izlaganje odabrane teme u timu; 1. kolokvij (pismeni) i 2. kolokvij (pismeni))
- Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
- izlaganje u timu – max. 20 bodova
- 1. kolokvij – max. 25 bodova;
- 2. kolokvij – max. 25 bodova;
2. Završni ispit – 30% ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
- izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
- vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
- dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
- dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
- nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.5 | 0 |
Timski rad | 0.6 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.6 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.6 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 3.3 | 70 |
Završni ispit | 0.7 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |