Ciljevi predmeta: Ovladavanje temeljnim znanjima o načelima psihologijske etike s naglaskom na različita područja psihologijske prakse te pružanje uvida u etičke principe, dileme i promišljanja unutar psihologije. Upoznati studente s osnovnim teorijskim pristupima, etičkim načelima, procesom donošenja etičkih prosudbi i etičkih odluka, etičkim kodeksima, posebno Kodeksom etike Hrvatske psihološke komore te meta kodeksima, kao i etičkim načelima psihologijskih istraživanja, poglavito etičkim načelima istraživanja s djecom u cilju osiguravanja više razine profesionalne etike u budućoj praksi.
Sadržaj predmeta: Opća načela psihologijske etike. Prikaz etičkih standarda i etičkih kodeksa (APA, HPK). Temeljna načela i pitanja psihologijske etike (npr. povjerljivost, odgovornost, pravičnost, poštivanje ljudskih prava i dostojanstva). Standardi etičkog ponašanja psihologa (u praksi i znanosti). Načela znanstvenog rada i etička pitanja. Etika pomažućih profesija. Etika istraživanja s djecom (etički kodeks istraživanja s djecom i etičke dileme). Primjena etičkih načela u različitim područjima psihologijske prakse (klinička, školska, industrijska, forenzička psihologija itd.)
Povezati standarde etičkog ponašanja psihologa u praksi i znanosti. Integrirati spoznaje iz etike i vrijednosti, etičkih standarda, etičkih pravaca. Razlikovati temeljna načela i pitanja psihologijske etike. Prezentirati grupni seminarski rad osmišljavanjem i analiziranjem etičkih problema u okviru teorijskih i istraživačkih spoznaja iz psihologije. Usporediti nacionalne i internacionalne psihologijske etičke kodekse. Kritički prosuđivati etičke dileme u različitim područjima psihologijske prakse. Analizirati pristupe profesionalne etike te opća načela psihologijske etike
EFPPA (2005). Meta Code of Ethics. https:/www.efpa.eu/ethics/ethical-codes.
Berk, L. (2007). Psihologija cjeloživotnog razvoja (str. 37-39). Jastrebarsko: Naklada Slap.