Kolegij
Ciljevi predmeta: Upoznavanje s postupcima u procesu
psihodijagnostike – intervju, opažanje i samoopažanje; Testiranje
kognitivnih funkcija i ispitivanje konativnih funkcija; Stjecanje vještina
primjene različitih psihodijagnostičkih sredstava u svakodnevnoj
kliničkoj praksi; Specifičnosti kliničke psihodijagnostike u djece i
adolescenata.
Sadržaj predmeta: Osnove i principi kliničke procjene. Predmet i
zadaci kliničke psihodijagnostike. Klinički intervju, opažanje i
samoopažanje. Ispitivanje intelektualnog funkcioniranja i procjena
mentalne učinkovitosti. Ispitivanje mišljenja i izvršnih funkciija.
Ispitivanje sposobnosti učenja i pamćenja. Ispitivanje perceptivnih i
konstruktivnih funkcija. Ispitivanje ostalih kognitivnih funkcija.
Ispitivanje i procjena ličnosti. Kvantitavina i kvalitativna analiza i
integracija podataka. Pisanje nalaza. Metoda prikaza slučaja u
kliničkoj praksi. Specifičnosti neuropsihološke procjene. Specifičnosti
kliničke procjene djece. Supervizija u kliničkoj psihologiji
Vrednovati prikladnost različitih psihodijagnostičkih sredstava za
procjenu deficita kognitivnih funkcija. Analizirati rezultate dobivene
primjenom različitih metoda u kliničkoj procjeni. Napisati psihološki
nalaz i mišljenje. Osmisliti postupak kliničke procjene primjeren
pojedinačnom slučaju. Primijeniti etička načela u procesu kliničke procjene
Nastavni tekstovi.
Priručnici psihodijagnostičkih sredstava.
Nema
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave (kolokvij, vježbe)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
Kolokvij 50%
zadaće 20%
2. Završni pismeni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi UDIO OCJENE (%)
Pohađanje nastave 1.2 0
Domaća zadaća 0.56 20
Kolokvij-međuispit 1.4 50
Ukupno tijekom nastave 3.16 70
Završni ispit 0.84 30
UKUPNO BODOVA
(nastava+zav.ispit) 4 100
Ciljevi predmeta: Upoznavanje s postupcima u procesu
psihodijagnostike – intervju, opažanje i samoopažanje; Testiranje
kognitivnih funkcija i ispitivanje konativnih funkcija; Stjecanje vještina
primjene različitih psihodijagnostičkih sredstava u svakodnevnoj
kliničkoj praksi; Specifičnosti kliničke psihodijagnostike u djece i
adolescenata.
Sadržaj predmeta: Osnove i principi kliničke procjene. Predmet i
zadaci kliničke psihodijagnostike. Klinički intervju, opažanje i
samoopažanje. Ispitivanje intelektualnog funkcioniranja i procjena
mentalne učinkovitosti. Ispitivanje mišljenja i izvršnih funkciija.
Ispitivanje sposobnosti učenja i pamćenja. Ispitivanje perceptivnih i
konstruktivnih funkcija. Ispitivanje ostalih kognitivnih funkcija.
Ispitivanje i procjena ličnosti. Kvantitavina i kvalitativna analiza i
integracija podataka. Pisanje nalaza. Metoda prikaza slučaja u
kliničkoj praksi. Specifičnosti neuropsihološke procjene. Specifičnosti
kliničke procjene djece. Supervizija u kliničkoj psihologiji
Vrednovati prikladnost različitih psihodijagnostičkih sredstava za
procjenu deficita kognitivnih funkcija. Analizirati rezultate dobivene
primjenom različitih metoda u kliničkoj procjeni. Napisati psihološki
nalaz i mišljenje. Osmisliti postupak kliničke procjene primjeren
pojedinačnom slučaju. Primijeniti etička načela u procesu kliničke procjene
Nastavni tekstovi.
Priručnici psihodijagnostičkih sredstava.
Nema
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave (kolokvij, vježbe)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
Kolokvij 50%
zadaće 20%
2. Završni pismeni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi UDIO OCJENE (%)
Pohađanje nastave 1.2 0
Domaća zadaća 0.56 20
Kolokvij-međuispit 1.4 50
Ukupno tijekom nastave 3.16 70
Završni ispit 0.84 30
UKUPNO BODOVA
(nastava+zav.ispit) 4 100
Ciljevi predmeta: Upoznavanje s postupcima u procesu
psihodijagnostike – intervju, opažanje i samoopažanje; Testiranje
kognitivnih funkcija i ispitivanje konativnih funkcija; Stjecanje vještina
primjene različitih psihodijagnostičkih sredstava u svakodnevnoj
kliničkoj praksi; Specifičnosti kliničke psihodijagnostike u djece i
adolescenata.
Sadržaj predmeta: Osnove i principi kliničke procjene. Predmet i
zadaci kliničke psihodijagnostike. Klinički intervju, opažanje i
samoopažanje. Ispitivanje intelektualnog funkcioniranja i procjena
mentalne učinkovitosti. Ispitivanje mišljenja i izvršnih funkciija.
Ispitivanje sposobnosti učenja i pamćenja. Ispitivanje perceptivnih i
konstruktivnih funkcija. Ispitivanje ostalih kognitivnih funkcija.
Ispitivanje i procjena ličnosti. Kvantitavina i kvalitativna analiza i
integracija podataka. Pisanje nalaza. Metoda prikaza slučaja u
kliničkoj praksi. Specifičnosti neuropsihološke procjene. Specifičnosti
kliničke procjene djece. Supervizija u kliničkoj psihologiji
Vrednovati prikladnost različitih psihodijagnostičkih sredstava za
procjenu deficita kognitivnih funkcija. Analizirati rezultate dobivene
primjenom različitih metoda u kliničkoj procjeni. Napisati psihološki
nalaz i mišljenje. Osmisliti postupak kliničke procjene primjeren
pojedinačnom slučaju. Primijeniti etička načela u procesu kliničke procjene
Nastavni tekstovi.
Priručnici psihodijagnostičkih sredstava.
Nema
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave (kolokvij, vježbe)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
Kolokvij 50%
zadaće 20%
2. Završni pismeni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI ECTS bodovi UDIO OCJENE (%)
Pohađanje nastave 1.2 0
Domaća zadaća 0.56 20
Kolokvij-međuispit 1.4 50
Ukupno tijekom nastave 3.16 70
Završni ispit 0.84 30
UKUPNO BODOVA
(nastava+zav.ispit) 4 100