Kolegij
Ciljevi predmeta: Stjecanje vještina provođenja intervjua u različitim
područjima primijenjene psihologije.
Sadržaj predmeta: Što je intervju. Uspostavljanje odnosa tijekom
intervjua. Komunikacija tijekom intervjua. Klinički intervju. Važnost
opažanja tijekom intervjua. Vrste intervjua. Dijelovi intervjua.
Struktura kliničkog intervjua (strukturirani, polustrukturirani i
nedirektivni). Integracija podataka dobivenih intervjuom. Klinički
intervju u praksi. Klinički intervju s osobama različitih poremećaja.
Selekcijski intervju. Specifičnosti intervjua s djecom, adolescentima i
starijim osobama.
Osmisliti strukturu kliničkog intervjua. Provesti klinički intervju.
Integrirati podatke dobivene intervjuom, opažanjem i
heteroanamnezom. Integrirati etičke principe u proces kliničkog
intervjua. Kritički se osvrnuti na svoju ulogu u intervjuu
Segal, D. L., Hersen, M. (2010). Diagnostic interviewing. New York:
Springer.
Breakwell, G. M. (2007). Vještine vođenja intervjua. Jastrebarsko:
Naklada Slap.
Bogović Dijaković, A i Gelo, J. i sur. (2021). Iz prakse kliničkog
psihologa. Jastrebarsko: Naklada Slap; Zagreb: KBCSM
Tijekom nastave studenti će biti upućeni na ostalu dopunsku
literaturu.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave (kolokvij, provjere znanja)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
kontinuirana provjera znanja – 20%
1. kolokvij – 25%
2. kolokvij – 25%
2. Završni pismeni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.8 | 0 |
Domaća zadaća | 0.44 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.55 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.55 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 2.34 | 70 |
Završni ispit | 0.66 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Ciljevi predmeta: Stjecanje vještina provođenja intervjua u različitim
područjima primijenjene psihologije.
Sadržaj predmeta: Što je intervju. Uspostavljanje odnosa tijekom
intervjua. Komunikacija tijekom intervjua. Klinički intervju. Važnost
opažanja tijekom intervjua. Vrste intervjua. Dijelovi intervjua.
Struktura kliničkog intervjua (strukturirani, polustrukturirani i
nedirektivni). Integracija podataka dobivenih intervjuom. Klinički
intervju u praksi. Klinički intervju s osobama različitih poremećaja.
Selekcijski intervju. Specifičnosti intervjua s djecom, adolescentima i
starijim osobama.
Osmisliti strukturu kliničkog intervjua. Provesti klinički intervju.
Integrirati podatke dobivene intervjuom, opažanjem i
heteroanamnezom. Integrirati etičke principe u proces kliničkog
intervjua. Kritički se osvrnuti na svoju ulogu u intervjuu
Segal, D. L., Hersen, M. (2010). Diagnostic interviewing. New York:
Springer.
Breakwell, G. M. (2007). Vještine vođenja intervjua. Jastrebarsko:
Naklada Slap.
Bogović Dijaković, A i Gelo, J. i sur. (2021). Iz prakse kliničkog
psihologa. Jastrebarsko: Naklada Slap; Zagreb: KBCSM
Tijekom nastave studenti će biti upućeni na ostalu dopunsku
literaturu.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave (kolokvij, provjere znanja)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
kontinuirana provjera znanja – 20%
1. kolokvij – 25%
2. kolokvij – 25%
2. Završni pismeni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.8 | 0 |
Domaća zadaća | 0.44 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.55 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.55 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 2.34 | 70 |
Završni ispit | 0.66 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |
Ciljevi predmeta: Stjecanje vještina provođenja intervjua u različitim
područjima primijenjene psihologije.
Sadržaj predmeta: Što je intervju. Uspostavljanje odnosa tijekom
intervjua. Komunikacija tijekom intervjua. Klinički intervju. Važnost
opažanja tijekom intervjua. Vrste intervjua. Dijelovi intervjua.
Struktura kliničkog intervjua (strukturirani, polustrukturirani i
nedirektivni). Integracija podataka dobivenih intervjuom. Klinički
intervju u praksi. Klinički intervju s osobama različitih poremećaja.
Selekcijski intervju. Specifičnosti intervjua s djecom, adolescentima i
starijim osobama.
Osmisliti strukturu kliničkog intervjua. Provesti klinički intervju.
Integrirati podatke dobivene intervjuom, opažanjem i
heteroanamnezom. Integrirati etičke principe u proces kliničkog
intervjua. Kritički se osvrnuti na svoju ulogu u intervjuu
Segal, D. L., Hersen, M. (2010). Diagnostic interviewing. New York:
Springer.
Breakwell, G. M. (2007). Vještine vođenja intervjua. Jastrebarsko:
Naklada Slap.
Bogović Dijaković, A i Gelo, J. i sur. (2021). Iz prakse kliničkog
psihologa. Jastrebarsko: Naklada Slap; Zagreb: KBCSM
Tijekom nastave studenti će biti upućeni na ostalu dopunsku
literaturu.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave (kolokvij, provjere znanja)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
kontinuirana provjera znanja – 20%
1. kolokvij – 25%
2. kolokvij – 25%
2. Završni pismeni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 0.8 | 0 |
Domaća zadaća | 0.44 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.55 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.55 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 2.34 | 70 |
Završni ispit | 0.66 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 3 | 100 |