Kolegij
Ciljevi predmeta: Stjecanje vještina provođenja intervjua u različitim
područjima primijenjene psihologije.
Sadržaj predmeta: Što je intervju. Uspostavljanje odnosa tijekom
intervjua. Komunikacija tijekom intervjua. Klinički intervju. Važnost
opažanja tijekom intervjua. Vrste intervjua. Dijelovi intervjua.
Struktura kliničkog intervjua (strukturirani, polustrukturirani i
nedirektivni). Integracija podataka dobivenih intervjuom. Klinički
intervju u praksi. Klinički intervju s osobama različitih poremećaja.
Selekcijski intervju. Specifičnosti intervjua s djecom, adolescentima i
starijim osobama.
Segal, D. L., Hersen, M. (2010). Diagnostic interviewing. New York:
Springer.
Breakwell, G. M. (2007). Vještine vođenja intervjua. Jastrebarsko:
Naklada Slap.
Bogović Dijaković, A i Gelo, J. i sur. (2021). Iz prakse kliničkog
psihologa. Jastrebarsko: Naklada Slap; Zagreb: KBCSM
Tijekom nastave studenti će biti upućeni na ostalu dopunsku
literaturu.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave (kolokvij, provjere znanja)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)