Kolegij
Ciljevi predmeta: Upoznavanje s osnovnim teorijskom pristupima
psihološkom savjetovanju, kao i s metodama i tehnikama provođenja
savjetovanja u praksi.
Sadržaj predmeta: Etika u savjetovanju. Karakteristike savjetovatelja i
uspostavljanje terapijskog odnosa. Procjena teškoća klijenta i
postavljanje ciljeva u savjetovanju. Psihološke intervencije u
savjetovanju (kognitivne, emocionalne, bihevioralne i sistemske).
Savjetovanje u specifičnim situacijama (gubitak, bolest). Psihološke
intervencije u kriznim situacijama.
Osmisliti tijek savjetovanja. Odabrati intervencije koje će se koristiti u
savjetovanju . Kritički prosuđivati ishode savjetovanja u literaturi i
praksi. Predložiti ciljeve savjetovanja Integrirati etičke principe u
proces savjetovanja.
Arambašić, L. (2008). Gubitak, tugovanje, podrška. Jastrebarsko:
Naklada Slap. (Izabrani dijelovi)
Arambašić, L. (2012) Psihološka prva pomoć nakon kriznih događaja –
Vodič kroz psihološke krizne intervencije u zajednici. Jastrebarsko:
Naklada Slap.
Corey, G. (2004) Teorija i praksa psihološkog savjetovanja i
psihoterapije. Jastrebarsko: Naklada Slap. (Izabrani dijelovi)
Hackney, H. L., Cormier, S. (2012). Savjetovatelj – stručnjak.
Jastrebarsko: Naklada
Slap. (Izabrani dijelovi)
Nelson-Jones, R. (2007). Praktične vještine u psihološkom savjetovanju
i pomaganju. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Dumont, F., Corsini, R. J. (2003) Šest terapeuta i jedan klijent.
Jastrebarsko: Naklada Slap.
Worden, J. W. (2005) Savjetovanje i terapija u tugovanju.
Jastrebarsko: Naklada Slap.
Tijekom nastave studenti će biti upućeni na ostalu dopunsku
literaturu po potrebi.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave (kolokvij, provjere znanja)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
kontinuirana provjera znanja – 20%
1. kolokvij – 25%
2. kolokvij – 25%
2. Završni pismeni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Domaća zadaća | 0.56 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 3.16 | 70 |
Završni ispit | 0.84 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
Ciljevi predmeta: Upoznavanje s osnovnim teorijskom pristupima
psihološkom savjetovanju, kao i s metodama i tehnikama provođenja
savjetovanja u praksi.
Sadržaj predmeta: Etika u savjetovanju. Karakteristike savjetovatelja i
uspostavljanje terapijskog odnosa. Procjena teškoća klijenta i
postavljanje ciljeva u savjetovanju. Psihološke intervencije u
savjetovanju (kognitivne, emocionalne, bihevioralne i sistemske).
Savjetovanje u specifičnim situacijama (gubitak, bolest). Psihološke
intervencije u kriznim situacijama.
Osmisliti tijek savjetovanja. Odabrati intervencije koje će se koristiti u
savjetovanju . Kritički prosuđivati ishode savjetovanja u literaturi i
praksi. Predložiti ciljeve savjetovanja Integrirati etičke principe u
proces savjetovanja.
Arambašić, L. (2008). Gubitak, tugovanje, podrška. Jastrebarsko:
Naklada Slap. (Izabrani dijelovi)
Arambašić, L. (2012) Psihološka prva pomoć nakon kriznih događaja –
Vodič kroz psihološke krizne intervencije u zajednici. Jastrebarsko:
Naklada Slap.
Corey, G. (2004) Teorija i praksa psihološkog savjetovanja i
psihoterapije. Jastrebarsko: Naklada Slap. (Izabrani dijelovi)
Hackney, H. L., Cormier, S. (2012). Savjetovatelj – stručnjak.
Jastrebarsko: Naklada
Slap. (Izabrani dijelovi)
Nelson-Jones, R. (2007). Praktične vještine u psihološkom savjetovanju
i pomaganju. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Dumont, F., Corsini, R. J. (2003) Šest terapeuta i jedan klijent.
Jastrebarsko: Naklada Slap.
Worden, J. W. (2005) Savjetovanje i terapija u tugovanju.
Jastrebarsko: Naklada Slap.
Tijekom nastave studenti će biti upućeni na ostalu dopunsku
literaturu po potrebi.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave (kolokvij, provjere znanja)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
kontinuirana provjera znanja – 20%
1. kolokvij – 25%
2. kolokvij – 25%
2. Završni pismeni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Domaća zadaća | 0.56 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 3.16 | 70 |
Završni ispit | 0.84 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |
Ciljevi predmeta: Upoznavanje s osnovnim teorijskom pristupima
psihološkom savjetovanju, kao i s metodama i tehnikama provođenja
savjetovanja u praksi.
Sadržaj predmeta: Etika u savjetovanju. Karakteristike savjetovatelja i
uspostavljanje terapijskog odnosa. Procjena teškoća klijenta i
postavljanje ciljeva u savjetovanju. Psihološke intervencije u
savjetovanju (kognitivne, emocionalne, bihevioralne i sistemske).
Savjetovanje u specifičnim situacijama (gubitak, bolest). Psihološke
intervencije u kriznim situacijama.
Osmisliti tijek savjetovanja. Odabrati intervencije koje će se koristiti u
savjetovanju . Kritički prosuđivati ishode savjetovanja u literaturi i
praksi. Predložiti ciljeve savjetovanja Integrirati etičke principe u
proces savjetovanja.
Arambašić, L. (2008). Gubitak, tugovanje, podrška. Jastrebarsko:
Naklada Slap. (Izabrani dijelovi)
Arambašić, L. (2012) Psihološka prva pomoć nakon kriznih događaja –
Vodič kroz psihološke krizne intervencije u zajednici. Jastrebarsko:
Naklada Slap.
Corey, G. (2004) Teorija i praksa psihološkog savjetovanja i
psihoterapije. Jastrebarsko: Naklada Slap. (Izabrani dijelovi)
Hackney, H. L., Cormier, S. (2012). Savjetovatelj – stručnjak.
Jastrebarsko: Naklada
Slap. (Izabrani dijelovi)
Nelson-Jones, R. (2007). Praktične vještine u psihološkom savjetovanju
i pomaganju. Jastrebarsko: Naklada Slap.
Dumont, F., Corsini, R. J. (2003) Šest terapeuta i jedan klijent.
Jastrebarsko: Naklada Slap.
Worden, J. W. (2005) Savjetovanje i terapija u tugovanju.
Jastrebarsko: Naklada Slap.
Tijekom nastave studenti će biti upućeni na ostalu dopunsku
literaturu po potrebi.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave (kolokvij, provjere znanja)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70% ocjene
kontinuirana provjera znanja – 20%
1. kolokvij – 25%
2. kolokvij – 25%
2. Završni pismeni ispit – 30 % ocjene
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.2 | 0 |
Domaća zadaća | 0.56 | 20 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 25 |
Kolokvij-međuispit | 0.7 | 25 |
Ukupno tijekom nastave | 3.16 | 70 |
Završni ispit | 0.84 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 4 | 100 |