Prenošenje studentima osnovno znanje o utjecaju psihičkih činitelja na zdravlje i bolest, kao i utjecaju bolesti i tjelesnih smetnji na razvoj psihičkih problema. Studenti uče o mogućnostima primjene psiholoških metoda i tehnika u očuvanju zdravlja, dijagnostici, liječenju i rehabilitaciji bolesti.
- prepoznati negativne utjecaje emocionalnih stanja na ponašanje povezano sa zdravljem; - predvidjeti ponašanje osoba različite dobi u suočavanju s bolesti; - prepoznati povezanost različitih zdravstvenih tegoba i psiholoških posljedica; - poznavati osnovne načine reagiranja i pomoći pacijentima u stresnim situacijama u medicinskom kontekstu; - prikupljati, analizirati i interpretirati podatke znanstvenih istraživanja iz područja zdravstvene psihologije; - razlikovati psihološke i tjelesne reakcije na bolest; - objasniti povezanost i međudjelovanje psiholoških i tjelesnih reakcija na stresne situacije; - objasniti emocionalne posljedice zdravstvenih tegoba i zdravstvene posljedice psihičkih poremećaja.
1. Havelka Meštrović A, Havelka M. Zdravstvena psihologija. 2020. Jastrebarsko: Naklada Slap 2. Havelka, M. (Ur.). (1998, 2002). Zdravstvena psihologija, Jastrebarsko, Naklada Slap. 3. Havelka, M. (1998). Zdravstvena psihologija, Zagreb, Školska knjiga.
1. Havelka, M., Havelka Meštrović A. (2013). Zdravstvena psihologija – Biopsihosocijalni čimbenici zdravlja i bolesti. Zagreb: Zdravstveno veleučilište 2. Havelka, M., Ševo, Lj. (2002). Zdravstvena psihologija – Priručnik za nastavnike, Zagreb, Školska knjiga. 3. Havelka, M., Pačić – Turk, Lj. i T. Sever (2004): Zdravstvena psihologija u Hrvatskoj – dvadesetak godina poslije, Društvena istraživanja, God. 13., br. 3(71), 465 – 486. 4. Zarevski, P. I Havelka M. (2014) Psihologija za zdravstvene škole, Školska knjiga, Zagreb.
1. Redovito pohađanje nastave (pohađanje najmanje 70% nastave) 2. Uredno izvršene vježbe i seminarski rad
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz: 1. Nastavne aktivnosti: kolokviji i seminarski rad 2. Završni ispit (pismeni)
Vrednovanjem studentakog rada dolazi se do ocjene: nedovoljan (1) 0-59,9 % bodova dovoljan (2) 60-69,9 % bodova dobar (3) 70-79,9 % bodova vrlo dobar (4) 80-89,9 % bodova izvrstan (5) 90-100 % bodova