Ciljevi kolegija: detaljno se upoznati s različitim metodama regrutacije i profesionalne selekcije, kritički analizirati njihovu primjenu, učinkovitost i domete, te temeljem toga znati isplanirati konkretan selekcijski postupak. Sadržaj kolegija: Individualne razlike u radnoj uspješnosti, s posebnim naglaskom na ličnost i sposobnosti, te načine njihova mjerenja. Etika pri zapošljavanju (pojavnost i oblici diskriminacije). Interni i eksterni izvori i oblici regrutacije zaposlenika. Standardni izvori i načini prikupljanja podataka o kandidatima i njihova učinkovitost (CV, molbe, prijavni obrasci i preporuke). Selekcijski intervju. Odrednice socijalne percepcije i tipične pogreške pri procjenjivanju ljudi. Psihometrijska svojstva psihodijagnostičkih instrumenata, učinkovitost, dometi i isplativost. Izvješćivanje o selekcijskom postupku. Rješavanje konkretnog problemnog zadatka iz prakse upravljanja ljudskim potencijalima.
Identificirati faktore interindividualnih razlika u radnoj uspješnosti, faktore socijalne percepcije te tipične pogreške u procjenjivanju ljudi u selekcijskom postupku. Usporediti različite načine regrutacije, bilo internih bilo eksternih zaposlenika i njihove prednosti i nedostatke. Kritički prosuđivati različite selekcijske postupke, njihovu učinkovitost i isplativost te pisana izvješća o rezultatima psihologijske selekcije kandidata. Utvrditi valjanost i pouzdanost pojedinih selekcijskih postupaka. Osmisliti selekcijski postupak. Vrednovati rezultate selekcijskog postupka.
Cook, M., Cripps, B. (2009). Psihološko procjenjivanje na radnome mjestu – Vodič za menadžere, Školska knjiga Bilješke s predavanja
Miljković D., Rijavec M.(2006). Organizacijska psihologija – odabrana poglavlja. Zagreb: IEP/D Robbins, S., Judge, T. (2009). Organizacijsko ponašanje. Zagreb: MATE
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje 70% nastave) Sudjelovanje u projektnom dijelu nastave (timsko rješavanje konkretnog poslovnog zadatka, zadanog od strane predstavnika tvrtke partnera).
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz nastavne aktivnosti Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom ispitu je 50% točne riješenosti)
1.Nastavne aktivnosti – 70% ocjene kolokvij/međuispit – 30% aktivnost na nastavi – 20% projektni zadatak – 20% 2.Završni pismeni ispit – 30 % ocjene Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada: izvrstan (5) – 90 do 100% bodova vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova dobar (3) – 65 do 79,9% bodova dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova