Kolegij
Ciljevi predmeta: Cilj predmeta je upoznati studente s različitim
oblicima učenja, metodologijom istraživanja učenja i teorijskim
objašnjenjima učenja.
Sadržaj predmeta: Uvod, metodologija ispitivanja i definicije učenja.
Urođeni oblici ponašanja. Neasocijativno učenje. Klasično uvjetovanje.
Instrumentalno uvjetovanje. Motorno učenje. Učenje opažanjem.
Teorije socijalnog učenja. Kognitivne teorije učenja.
Gluck, M. A., Mercado, E. i Myers, C. E. (2014). Learning and
Memory: From Brain to Behavior. New York: Worth Publishers.
Zarevski, P. (2007). Psihologija pamćenja i učenja. Jastrebarsko:
Naklada Slap.
Byrne, J. H. (Ur.) (2009). Concise Learning and Memory. London:
Elsevier.
Catania, A. C. (1992). Learning. New Jersey: Prentice Hall.
Domjan, M. (2010). The Principles of Learning and Behavior.
Belmont, CA: Wadsworth Cengage Publishing.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave (kolokviji, seminarski rad)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)