Kolegij
Ciljevi predmeta: Cilj predmeta je upoznati studente s različitim
oblicima učenja, metodologijom istraživanja učenja i teorijskim
objašnjenjima učenja.
Sadržaj predmeta: Uvod, metodologija ispitivanja i definicije učenja.
Urođeni oblici ponašanja. Neasocijativno učenje. Klasično uvjetovanje.
Instrumentalno uvjetovanje. Motorno učenje. Učenje opažanjem.
Teorije socijalnog učenja. Kognitivne teorije učenja.
Razlikovati učenje od nenaučenih oblika ponašanja. Opisati
neasocijativne oblike učenja. Usporediti različite oblike uvjetovanja.
Analizirati komponente klasičnog i instrumentalnog uvjetovanja na
primjerima. Usporediti procese učenja opažanjem. Opisati kognitivne
mehanizme u podlozi učenja. Usporediti teorijska objašnjenja učenja.
Kritički analizirati metodologiju i etičke aspekte istraživanja u
psihologiji učenja.
Gluck, M. A., Mercado, E. i Myers, C. E. (2014). Learning and
Memory: From Brain to Behavior. New York: Worth Publishers.
Zarevski, P. (2007). Psihologija pamćenja i učenja. Jastrebarsko:
Naklada Slap.
Byrne, J. H. (Ur.) (2009). Concise Learning and Memory. London:
Elsevier.
Catania, A. C. (1992). Learning. New Jersey: Prentice Hall.
Domjan, M. (2010). The Principles of Learning and Behavior.
Belmont, CA: Wadsworth Cengage Publishing.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave (kolokviji, seminarski rad)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70%:
1. kolokvij – 30%
2. kolokvij – 30%
seminarski rad – 10%
2. Završni pismeni ispit – 30%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.5 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 1.35 | 30 |
Kolokvij-međuispit | 1.35 | 30 |
Seminarski rad | 0.45 | 10 |
Ukupno tijekom nastave | 4.65 | 70 |
Završni ispit | 1.35 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 6 | 100 |
Ciljevi predmeta: Cilj predmeta je upoznati studente s različitim
oblicima učenja, metodologijom istraživanja učenja i teorijskim
objašnjenjima učenja.
Sadržaj predmeta: Uvod, metodologija ispitivanja i definicije učenja.
Urođeni oblici ponašanja. Neasocijativno učenje. Klasično uvjetovanje.
Instrumentalno uvjetovanje. Motorno učenje. Učenje opažanjem.
Teorije socijalnog učenja. Kognitivne teorije učenja.
Razlikovati učenje od nenaučenih oblika ponašanja. Opisati
neasocijativne oblike učenja. Usporediti različite oblike uvjetovanja.
Analizirati komponente klasičnog i instrumentalnog uvjetovanja na
primjerima. Usporediti procese učenja opažanjem. Opisati kognitivne
mehanizme u podlozi učenja. Usporediti teorijska objašnjenja učenja.
Kritički analizirati metodologiju i etičke aspekte istraživanja u
psihologiji učenja.
Gluck, M. A., Mercado, E. i Myers, C. E. (2014). Learning and
Memory: From Brain to Behavior. New York: Worth Publishers.
Zarevski, P. (2007). Psihologija pamćenja i učenja. Jastrebarsko:
Naklada Slap.
Byrne, J. H. (Ur.) (2009). Concise Learning and Memory. London:
Elsevier.
Catania, A. C. (1992). Learning. New Jersey: Prentice Hall.
Domjan, M. (2010). The Principles of Learning and Behavior.
Belmont, CA: Wadsworth Cengage Publishing.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave (kolokviji, seminarski rad)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70%:
1. kolokvij – 30%
2. kolokvij – 30%
seminarski rad – 10%
2. Završni pismeni ispit – 30%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.5 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 1.35 | 30 |
Kolokvij-međuispit | 1.35 | 30 |
Seminarski rad | 0.45 | 10 |
Ukupno tijekom nastave | 4.65 | 70 |
Završni ispit | 1.35 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 6 | 100 |
Ciljevi predmeta: Cilj predmeta je upoznati studente s različitim
oblicima učenja, metodologijom istraživanja učenja i teorijskim
objašnjenjima učenja.
Sadržaj predmeta: Uvod, metodologija ispitivanja i definicije učenja.
Urođeni oblici ponašanja. Neasocijativno učenje. Klasično uvjetovanje.
Instrumentalno uvjetovanje. Motorno učenje. Učenje opažanjem.
Teorije socijalnog učenja. Kognitivne teorije učenja.
Razlikovati učenje od nenaučenih oblika ponašanja. Opisati
neasocijativne oblike učenja. Usporediti različite oblike uvjetovanja.
Analizirati komponente klasičnog i instrumentalnog uvjetovanja na
primjerima. Usporediti procese učenja opažanjem. Opisati kognitivne
mehanizme u podlozi učenja. Usporediti teorijska objašnjenja učenja.
Kritički analizirati metodologiju i etičke aspekte istraživanja u
psihologiji učenja.
Gluck, M. A., Mercado, E. i Myers, C. E. (2014). Learning and
Memory: From Brain to Behavior. New York: Worth Publishers.
Zarevski, P. (2007). Psihologija pamćenja i učenja. Jastrebarsko:
Naklada Slap.
Byrne, J. H. (Ur.) (2009). Concise Learning and Memory. London:
Elsevier.
Catania, A. C. (1992). Learning. New Jersey: Prentice Hall.
Domjan, M. (2010). The Principles of Learning and Behavior.
Belmont, CA: Wadsworth Cengage Publishing.
Redovito pohađanje nastave (prisutnost na najmanje
70% nastave)
Stjecanje minimalno 35% bodova (od ukupno 100
bodova) tijekom nastave (kolokviji, seminarski rad)
Kontinuirano vrednovanje studentskog rada kroz
nastavne aktivnosti
Završni pismeni ispit (minimum za prolaz na pismenom
ispitu je 50% točne riješenosti)
Način stjecanja bodova:
1. Nastavne aktivnosti – 70%:
1. kolokvij – 30%
2. kolokvij – 30%
seminarski rad – 10%
2. Završni pismeni ispit – 30%
Brojčana ljestvica ocjenjivanja studentskog rada:
izvrstan (5) – 90 do 100% bodova
vrlo dobar (4) – 80 do 89,9% bodova
dobar (3) – 65 do 79,9% bodova
dovoljan (2) – 50 do 64,9% bodova
nedovoljan (1) – 0 do 49,9 % bodova
VRSTA AKTIVNOSTI | ECTS bodovi - koeficijent opterećenja studenata | UDIO OCJENE (%) |
Pohađanje nastave | 1.5 | 0 |
Kolokvij-međuispit | 1.35 | 30 |
Kolokvij-međuispit | 1.35 | 30 |
Seminarski rad | 0.45 | 10 |
Ukupno tijekom nastave | 4.65 | 70 |
Završni ispit | 1.35 | 30 |
UKUPNO BODOVA (nastava+zav.ispit) | 6 | 100 |